Miksi vedätte herneet nenään kun joku on teidän kanssa eri mieltä?
Minulle on nyt pidetty ystävän toimesta useampi päivä mykkäkoulua koska olin hänen kanssaan erimieltä asioista. Mielestäni jokaisella on oikeus mielipiteseen eikä minulla ole mitään hänen mielipidettään vastaan ja mielestäni minulla on oikeus asiasta keskustellessa sanoa oma mielipiteeni.
Miksi tälläisestä pitää vetää herneet nenään?
Pitäisikö minun oikeasti vaan nyökytellä ja myönnellä kaikkea mitä ystävä sanoo?
Kommentit (3)
Täällä myös huomaa että kiehuvat ei mistään , vaan se että ei ole samaa mieltä herättää vihaa .
Tuohan riippuu kahdesta asiasta:
1) Mikä oli aihe. Jos kyse on jostain vakavasta, niin ihan ymmärrettävää, ettei kaverisi esimerkiksi hyväksy mielipt iteitä, joiden mukaan vaikka ukrainan pitäisi antaa omia alueitaan pois tai naisten oikeudet pitäisi lopettaa
2) Millä tavalla olit eri mieltä. Tosi monet ovat jyrrääviä, tökeröitä ja äärettömän julmia mielipiteitensä kanssa, eivätkä huonojen sosialisten taaitojen takia huomaa, miten huonoja he ovat oman mielipiteen ilmaisussa
Et ole nyt oikein ymmärtänyt: eiköhän se kannata vain olla samaa mieltä eikä leikkiä jotain muuta.