Näin helposti osallistut S-Ryhmän boikottiin
Halutessasi on varsin yksinlertaista osallistua S-ryhmää boikotoivaan kerhoo , jos et pidä sen päätöksestä boikotoida Israelia antamalla tukensa terrorismille.
S-ryhmän kaupat, ravintolat ja hotellit.(Listassa yleisimmät useista paikkakunnilta löytyvät)
ÄLÄ ASIOI
Prisma
Sale
S-market
Sokos tavaratalo
Sokos hotel
Radisson (hotellit)
ABC asemat
Pizzabuffa
Rosso
Amarillo
Coffee house
Kommentit (720)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ja Lidl on lähdössä mukaan Israel-boikottiin. Persuloideille tulee pitkä matka kauppaan.
Pelkästään sinun märkää untasi. Ei tietenkään K-ryhmä ja Lidl lähde mukaan kun tietävät voittavansa näin asiakkaita S-kaupoista itselleen ja tulos paranee.
Ei paina pätkääkään kenenkään taseessa muutaman hörhön boikotit.
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen on hyvä vaihtoehto ainakin.
hahahahahaha paraskin
Irtisanomalla osuuskunnan jäsenyyden, saatte satasen joulurahaa.
Ja pysykääkin poissa! Jos näen persuja siellä, otan kuvan ja kerron paikallisessa somessa, että persun boikotti ei pitänyt!
varmaan taputtavat karvaisia käsiään ja jippii nyt ei Peräkylän pertsa käy enää rismassa
ahahahahaha
olette typeriä boikottienne kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen on hyvä vaihtoehto ainakin.
Sehän vasta juutalaisvastainen onkin.Eikä saa bissee
Tässä oli kuitenkin kyse Israelin valtiosta eikä uskonnosta.
Ei persuja S-ryhmän kauppaan eikä minnekään! Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/talous/a/c045faeb-ec27-4515-94d5-fdaf445f3f02
Montako jutun lopussa olevan listan tuotteista olet ostanut? Mä en yhtään eikä haittaa niiden poistuminen.
Minua haittaa antisemitismi ja S-ryhmän kohtuuton tietojenkeruumentaliteetti. Nämä ovat historiallisesti sellaisia asioita, joista on seurannut tosi paljon kaikkea hyvää. Siis ei ole.
Ei tuo antisemitismistä jankuttaminen enää toimi propagandana, kun kaikki näki kansanmurhan livelähetyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Ässä!
Päiville ja Sarille sekä muille fasisteille passaa kyllä kansanmurha kunhan sitä tekee Netanjahu tai Putler.
Olisiko Päivin syytä mennä muistisairaustesteihin kun ei erota Netanjahun tekemää sotarikosta ja vihapolitiikkaa juutalaisuudesta?
Miettikääs hetki: kuka onkaan antisemiitti, jos väittää näitä synonyymeiksi?
Jos Venäjä tekisi samanlaisen kuvottavan hyökkäyksen Suomeen, kuin Hamas, niin suorittaisiko Suomi kansanmurhaa tähän vastatessaan? Saisiko Suomi ylipäätään vastata tähän iskuun, vai onko se vain juutalaiset, jotka eivät saa puolustaa olemassaoloaan? Päivi on oikeassa ja SS-ryhmä iski kätensä kakkaan, kun lähti tukemaan Pridea ja nyt ottaa näin vahvan poliittisen kannan asiaan, joka sille ei kuulu pätkääkään. Minä luulin, että osuusliike oli minun as
Kansanmurhalle on ihan määritelmä olemassa. Siitä voi katsoa vastaako toimet sitä.
Lupaatte ja uhootte vaan.Viikon päästä kummiskin unohtuu boikotit ja kristillisdemokraatit ja persut Prismoissa bonuksia haalii. Mukava kyllä olis, jos pysyisitte poissa.
Täytyykin käydä pitkästä aikaa Prismassa. Eikä Coffee Housekään huono ole.
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähtien asioin vain Prismassa ja S-Marketeissa. Se on isänmaallinen teko!
Yhtä epäuskottava lupaus kuin monen ilmoitus jättää S-kaupat.
Vierailija kirjoitti:
Irtisanomalla osuuskunnan jäsenyyden, saatte satasen joulurahaa.
Rahaa ei saa välttämättä jouluun mennessä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Menen huomenna Prismaan, koska vastustan Israelin suorittamaa kansanmurhaa palestiinalaisalueilla.
Mikä tuomioistuin on todennut Israelin tekevän kansanmurhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen huomenna Prismaan, koska vastustan Israelin suorittamaa kansanmurhaa palestiinalaisalueilla.
Mikä tuomioistuin on todennut Israelin tekevän kansanmurhaa?
Valitsen tänään toisesta lähikaupasta ei ss-kaupan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä siirryin cittarista prisman asiakkaaksi kun kuulin s ryhmän päätöksen.
Tosi helposti se sujui kun ovat vierekkäisillä tonteilla.
Tämä tapahtui.
Osallistun boikottiin. Onneksi lähistöltä löytyy myös Cittari ja Lidl. Loppui mun Prismareissut.
Niin millä tavalla tukee ter*orismiä jos ei osta israelilaisia tuotteita. Mitäs tuotteita niillä teroilla on myynnissä?