Roskishaamuista...
Mitens se taas meni...
Eli onko toiveita olla raskaana saatuaan kuuluisan roskishaamun?
Tein tänää apteekin raskaustestin johon tuli kontrolliviiva, viiden minuutin jälkeen ei muuta. Heitin testin roskiin, mut sit olin äsken vein roskia ulos ja huomasin että testiin oli tullut myös se toinenkin viiva!
Ikinä ennen en oo nähny tekemissäni nega-testeissä ees myöhemmin tota viivaa.
Menkat kyllä myöhässä, mut kierrolla tapana aina silloin tällöin heitellä, muutenkin pitkä kierto, norm. ~45 pvä. Ostan kyl uuden testin viimestään perjantaina ellei menkat ala, mut aattelin tiedustella ensin uteliaana/malttamattomana teidän kokemuksia :)
terkuin niad
Kommentit (5)
Kun testin aikoinani tein ei mitään palluroita näkynyt, jäi vessan kaappiin kuivumaan ja seuraavana päivänä katsoin ja selvä pallukka näkyvissä:)
ja kokemuksia näyttää olevan suuntaan ja toiseen.
Itse olen saanut monta kertaa roskishaamun, mutta kertaakaan ne ei ole tarkoittaneet positiivista tulosta. Tietenkään koskaan ei voi olla varma, oliko kyseessä kemiallinen raskaus eli tosi varhainen " keskenmeno" .
Clearbluehen en luota enää ollenkaan, sillä olen saanut selkeitä haamuja testiajan sisällä, ja samana päivänä tehty veritesti oli täysin negatiivinen.
Toivotaan sitä parasta sulle kuitenkin!
Majita joka testasi roskishaamun muutama päivä sitten...
Tänään tein päivällä uuden testin, prismasta ostetun pregnet sticin, ja selvä viiva tuli nyt jo ennen testi ajan loppumista!!
Sekava ja outo olo... Huomenna teen aamupissasta uuden, josko viiva sit tulis jo vahvempana... Ultran varaan mahdollisimman pian, en usko ennen kun nään :)
Mulla on kaks clomi-lasta, tää olis sit ihan luomu!
Hölmistynyt niad
Aamupissasta lähti saman tien tulemaan esiin molemmat viivat :)
Olo on onnellinen, nyt vaan sit tarvii selvittää ultralla viikot, mut joulutonttu on nyt näilllä näkymin liittymässä meidän perheeseen!
Onnellinen niad
Tein herkän testin ja odottelin tulosta pari minuuttia, mitään ei ilmaantunut ja heitin testin roskiin.
Huvikseni luin käyttöohjetta ja siinä sanottiin, että tulokseen menee 10-15 minuuttia. Kaivoin testin roskiksesta ja toinen viiva oli ilmestynyt! Ja se viiva nukkuu tällä hetkellä päikkäreitä.
-s-