Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos selvästi 40+ vanhemmat liikkuvat pienen vauvan kanssa, niin katsotteko halveksuen vai nauratteko?

Vierailija
18.04.2007 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi katsele vauvoja.

Vierailija
2/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette! Olin itse 40v kun kuopuksen kanssa vauva-aikana liikuin.

Nyt 50+ ja useinkin vauva mukana, lapsenlapsi! Nuorin nyt 3vk ja odotan kovasti josko kesällä pääsisin kanssaan kaupungille ja saisin yökylään!

Minulta joskus kysytty lastenlasten kanssa, onko oma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa saatan katsoa, niinkuin kaikenikäisten.

Vierailija
4/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, että luojan kiitos kun vastaani ei tule TAAS yksi liian nuorena äidiksi ryhtynyt kakara, jota ei kiinnosta muu kuin bilettäminen ja lapsen hoitoon laittaminen...Eiköhän kypsien vanhempien lapsista kasva oikein tasapainoisia ihmisiä..

Vierailija
5/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran möläytinkin vahingossa yhdelle naiselle että onpa kiva kun olet tullut tänne MLL:n kerhoon mummona niin saa poikakin viettää aikaa mummon kaa. Ei ollut mummo ei. *häpeää* Sen jälkeen en ole kyllä suutani avannut kyseisissä " epävarmoissa" tilanteissa. Tosin se nainen oli kyllä 40+++.

Mutta siis onhan se outoa, erit jos ei ole kovin nuorekkaan näköinen, mutta en tuomitse. Ennemmin kummastelen alle 25-vuotiaita että eikös olisi voinut odottaa. Kai mä olen aika suppeakatseinen, vaikka en paheksukaan, kummaksun vaan.

Vierailija
6/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain omat lapseni yli nelikymppisenä, eikä minua kyllä myöskään kukaan ole mulkoillut tai pällistellyt.

Ja meidän asuinalueella ei ole oikeastaan ollenkaan alle 30-vuotiaita äitejä, 35 - 40 -vuotiaita tia yli on kaikki vauvojen vanhemmat.

Vierailija
7/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ ikäiset ovat jo varmasti sen verran kypsiä ja vapautuneita ettei pikkumaisten ihmisten tuijotukset tai kommentit enää hetkauta.

Vierailija
8/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse sain omat lapseni yli nelikymppisenä, eikä minua kyllä myöskään kukaan ole mulkoillut tai pällistellyt.

Ja meidän asuinalueella ei ole oikeastaan ollenkaan alle 30-vuotiaita äitejä, 35 - 40 -vuotiaita tia yli on kaikki vauvojen vanhemmat.

Vierailija
9/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tyyppi. Ja lapsi rauhallinen ja tasapainoinen.

Vierailija
10/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiinemmillä alueilla ole yleensä synnyttäjien keski-ikä korkeampi?

Vierailija
11/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tunnen itseni nuoreksi äidiksi täällä, olen 30v. Neuvolantätikin oli ihan innoissaan kun kävin tarkastuksissa että ihanaa saada noin nuori ensisynnyttäjä kun lähes kaikki muut äidit 40+.

Eli terveisiä Helsingin omakotialueelta missä ainakin on " vanhoja" äitejä.

Vierailija
12/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ihan silmänräpäyksen. Kun vielä niin haluaisin kovasti yhden, mutta ei näytä tärppäävän. Ikää tosiaan itsellä 40+. Niin niitä vaan joitakuita onnistaa. Voih! Jospa vielä minuakin.

Vierailija
13/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten totta, että paremmilla asuinalueilla lapsia tehdään myöhemmin samoin kuin ylipäätään koulutettujen ja hyvin toimeentulevien kesken. Esim. omalla osastollani töissä on neljä naista nyt raskaana ja kaksi ensisynnyttäjiä iässä 32 ja 35 ja kaksi odottamassa toista, iät 33 ja 39. Kaikki neljä korkeastikoulutettuja.

Vierailija
14/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kyllä myös naapurialueella muskarissa ja siellä olen siellä opiskelijaäitien ja -isien seassa. Ei haittaa sekään. Minusta on kiva tavata kaikenikäisiä vanhempia ja vauvoja.

12

Vierailija
15/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan kysyä?

Vierailija
16/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v. Voi raukkoja jotka meidät näkevät!

Vierailija
17/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin käy minullekin, JOS enää saan lapsia. Minä ja ystäväni asumme pääkaupunkiseudulla. Olemme olleet jossain vaiheessa elämää pitkään sinkkuina ja pitkään tehty töitäkin ennen ekaa lasta. Taitaa olla aika tavallinen tarina täällä.

Muistakaa nyt hyvät immeiset, jotka ootte 2-kymppisenä tavanneet " miehenne" (pojaksi ehkä sanoisin ennemmin). Kaikille ei käy niin onnellisesti että tapaa sen elämänsä miehen nuorena. Ei sinkkuelämä ja biletysputki ole aina oma valinta.

Vierailija
18/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat tavallisia, hyviä vanhempia, eli en ajattelisi mitään. Pidempään tulee varmaan katsottua posket lommolla röökiä vetäviä nuoria äitejä.

Vierailija
19/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kuljen lapsenlapseni kanssa niin ajattelen että toivottavasti muut eivät luule omaksi :)

Ja suoraan sanoen taivastelen kyllä näitä ap:n esittämiä pareja

Vierailija
20/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika säälittäviä. Ovat tehneet omat lapsensa nuorena (vahinkoraskauksia yms.?) ja sen lisäksi epäonnistuneet kasvatustyössään niin, että seuraavakin polvi sortuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän