Lue keskustelun säännöt.
Pahoinvoinnista
24.09.2008 |
Milloin teillä on pahoinvointi alkanut? Mulla oli etovaa oloa vkot 4-5, en paljon pystynyt syömään, kaikki etoi. Ja nyt reilu viikko sit loppu ku seinään,vko 7 täyttyy. Muissa raskauksissa olen käynyt neuvolassa vasta vko:lla 9-10 ja sen muistan,että silloin jo olin pari viikkoa elänyt pää pöntössä. Voisiko niin onnellisesti käydä, että tässä raskaudessa ei tarvisikaan oksentaa ;o))
Kop,kop, paras koputtaa puuta, koska ei olo kuitenkaan niin hyvä ole ja välillä saattaa tulla yökkäys, mut se menee sit ohi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt mennään viikolla kuusi ja voivoi tätä oloa! En tosin oikesti valita, oli tämä raskaus niin pitkään odotettu ja täyttynyt unelma, mutta en tosiaan muistanut että olo voi olla tällainen.
Ensimmäisessä raskaudessani tasan 12vkoa oli kuvotusta (asuin tuolloin ulkomailla ja lämpöä oli noin +40c, oli kammottavaa!) ja sitten heräsin eräänä aamuna ja olo oli upea. Sellaisena se jatkuikin sitten loppuun asti.
Toisen raskauden "alkupahoinvointi" kesti 6kk:tta joten kyllä nyt jännittää, että miten tämä raskaus tulee sujumaan olojen puolesta...mutta olkoon miten huonoa oloa vaan kunhan raskaus jatkuu.:)
Iloista odotuksen jatkoa sulle ja kaunista syksyn jatkoa!