Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri taitaa pitää minua jo itsestäänselvyytenä :/

Vierailija
18.04.2007 |

Se olen aina mä, joka ehdotan jotain, ja sitten vähän ennen h-hetkeä hän vielä peruu kaikki suunnitellut menot, joita mä olen odottanut kuin kuuta nousevaa :( Ei kivaa!!

Ja mä olen aina se joka ottaa yhteyttä. Tai jos en nyt ihan aina niin ainakin 98%:sti se olen mä.

Mitä tehdä? Vähentäisikö yhteydenpitoa vai?

Oikein pännii!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se olen aina mä, joka ehdotan jotain, ja sitten vähän ennen h-hetkeä hän vielä peruu kaikki suunnitellut menot, joita mä olen odottanut kuin kuuta nousevaa :( Ei kivaa!!

Ja mä olen aina se joka ottaa yhteyttä. Tai jos en nyt ihan aina niin ainakin 98%:sti se olen mä.

Mitä tehdä? Vähentäisikö yhteydenpitoa vai?

Oikein pännii!!

Vierailija
2/9 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohareita..reissuja muiden kanssa koko ajan, tuntui että olin viimeinen vaihtoehto. Eipä ole " ystäväni" perään soitellut. Että se siitä 20v kestäneestä ystävyydestä :/

Terveisiä vaan elinalle;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaikea ajatella että tekisin jotain väärin.

Kai sitten kuitenkin teen :/

ap

Vierailija
4/9 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että vaikea ajatella että tekisin jotain väärin.

Kai sitten kuitenkin teen :/

ap

Vierailija
5/9 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jauha omia asioita!! Puhun lopen hyvin vähän omista asioistani, enemmän keskityn kuuntelemaan. Olen ns hyvä kuuntelija.

Harmittaa kun kaveri menee muitten kanssa viettämään naisten iltaa " tuosta vain" , mutta minun kanssani ei lähde vaikka on sovittu jo hyvissä ajoin. Peruu.

Paha mieli tulee kun ajattelee asiaa tarkemmin :´((

ap

Vierailija
6/9 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt millään pahalla, mutta jos " kaverisi" kerta ei koskaan ota itse yhteyttä, tulee mieleen, että haluaa sinusta eroon.

Itse toivon, että muuan minulle maanvaiva ymmärtäisi yskän ja lakkaisi ahdistelemasta.

Vierailija
7/9 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ihan noinkaan sanoisi. En todellakaan joka päivä soittele tmv, ehkä kerran viikossa tai joka toinen viikko. Enkä mitenkään riesa tietääkseni ole.

Mutta suoraan sanoen mua v**uttaa tällanen homma!!!

ap

Vierailija
8/9 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisesta ei kuulu ja käyttäytyy noin, niin anna olla. Ei se halua olla tekemisissä kanssasi.

Vierailija
9/9 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ehkä pitää sinua kaverina, mutta ei itselleen erityisen tärkeänä henkilönä. Ja jos sinä joka tapauksessa pidät yhteyttä, hän ehkä ajattelee, ettei menetä sinua vaikka tökerösti toimiikin.