Onko työtön rikkaruoho ja työssäkäyvä hyötykasvi
Kommentit (25)
Rikolliset menee ap:n kaltaisten aliihmisten listalla aina myös työttömän edelle.
Työttömät ja muu moskaväki joutaa uuniin!
Kun yhteiskunta on näin rakennettu, niin on.
Periaatteessa rikkaruohoja ei ole olemassakaan. On vain kasveja, jotka ihmisen mielestä kasvavat väärässä paikassa.
Noni sitten jos rauhotuttaisiin ja loppuisi se pilkkaaminen asioista mihin ei itse voi mitään.
Tuleeko hyötykasvista rikkaruoho kun saa potkut?
Onneksi joku maksaa veroja, niin voin makailla. Kiitos teille.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät ja muu moskaväki joutaa uuniin!
😂 Tänään tulit aikaisin uuniin 😂😂 Yritä edes hillitä tuhkaluukun hoonaamistasi 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko hyötykasvista rikkaruoho kun saa potkut?
Kyllä, jos ei työllisty 3kk sisällä.
Nykyihmiset on kaikki kasviksia.
Eduskunnassa tiheä kasvusto.
tee vaan aloittaja narun hankinnat itsellesi sinne johonkin, noin vähäjärkisellä ei ole paikkaa.
yrittää vain provosioida kun ei hex ssäkään ole ollut pitkään aikaan mitään mielenkiintoista.
sulla ei ole penaalia edes?
Työttömyys on normaalia. Se ei ole normaalia, että työkykyinen ei edes halua tai tunne velvollisuutta työllistyä ja semmoisia on ja tulee jopa ulkomailta asti. Mihinhän maahan voisin itse mennä työttömyys mielessäni?
Rikkaruohotkin sitovat hiiltä ja tuottavat happea samalla kun hillitsevät vesistöihin päätyvien hulevesien määrää.
Kaikelle on paikkansa.
Työttömät ovat maanmatosia jotka möyhivät multaa että ruiskaunokit voivat menestyä. Valitettavast maanmatoset voivat tällä hetkellä huonosti ja maaperä köyhtyy ja niin kuihtuvat myös ruiskaunokit.
Vierailija kirjoitti:
Montako työtöntä yksi työssäkäyvä voi elättää?
Nolla. Työssäkäyväkin saa tulonsiirtoja.
Rikkaruohostakin voi tulla viljelyskasvi kuten kokoomuslaiset ja demarit hyvin tietävät. 9 euroa se maksaa.
Ap ja nuolijansa haluavat lietsoa väkivaltaisia yhteenottoja. Kantakaa sitten vastuu myös.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys on normaalia. Se ei ole normaalia, että työkykyinen ei edes halua tai tunne velvollisuutta työllistyä ja semmoisia on ja tulee jopa ulkomailta asti. Mihinhän maahan voisin itse mennä työttömyys mielessäni?
Mene ihan minne tahansa. Me riemuitsemme siitä täällä.
Montako työtöntä yksi työssäkäyvä voi elättää?