S-Pankki yhä nurin
Ei pääse ainakaan mobiilipankkiin. Yöllä oli huoltokatkos, jonka pit päättyä klo 7.00. Huoltavat yhä.
Kommentit (54)
Nyt pääsin minä kirjautumaan s mobiiliin.
Mikäs pankki se oli, joka ulkoisti toiminnot Intiaan? Halpuutti.
Jutkuujen tekemää kansamurhaa ja vuosikymmeniä harjoittamaa sortoa, sekä muiden alueiden valtaamista puollustavat voisivat käyttää joskus sitä aivopestyä hihuli aivosoluaan.
Lahkolois räsäset on täysiä idioottijuntteja, sekä tietämättömiä körttejä.
Pankin katkot on jotenkin tosi ahdistavia. Tlee pelko puseroon. Parempi kun tekee jotain muuta katkon aikana ja koittaa vaikka illalla tai vasta seuraavana päivänä uudelleen mennä sinne pankkiin. Parempi on seurata mieluummin vaikka uutisia siitä, miten korjaustyöt etenee ja koska huolto on valmis. On vähemmän ahdistavaa kuin käydä tuijottamassa pankin ei pelaa-sivua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pääsin minä kirjautumaan s mobiiliin.
Jep. Nyt toimii eikä tilejäkään ole tyhjennetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jaksais vaihtaa pankkia, joutais romukoppaan koko S-pankki. Ei viittis ryhtyä vaihto-operaatioon.
Avaat netin kautta uuden tilin ja siirrät rahat ensin sinne, sitten irtisanot nykyisen. No huh, onpa operaatio.
Itse lopetin s-tilin, kun ei taloudessa enää ollut muita kuin minä ja bonukset oli jotain euron luokkaa. Tosin minulla oli jo valmiina toinenkin tili. Ei tarvinnut kuin käydä pyytämässä osuusmaksu ja lopettaa tili.
Itselläni S-Pankki on ollut pääpankki siitä asti kun LähiTapiola pankkipalvelut siirtyi sinne. Kaikki e-laskut menee S-Pankkiin. Jo pelkästään niiden uusimisessa on melkoinen vaiva - mulla niitä on tosi paljon. Palkanlaskijalle pitää ilmoittaa uusi tilinumero, verottajalle, Kelalle lapsilisiä varten jne jne jne.
On se operaatio. Itse en just nyt jaksa.
Ei se pankki ole nurin van nettipankin käyttö tauolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jaksais vaihtaa pankkia, joutais romukoppaan koko S-pankki. Ei viittis ryhtyä vaihto-operaatioon.
Avaat netin kautta uuden tilin ja siirrät rahat ensin sinne, sitten irtisanot nykyisen. No huh, onpa operaatio.
Itse lopetin s-tilin, kun ei taloudessa enää ollut muita kuin minä ja bonukset oli jotain euron luokkaa. Tosin minulla oli jo valmiina toinenkin tili. Ei tarvinnut kuin käydä pyytämässä osuusmaksu ja lopettaa tili.
Itselläni S-Pankki on ollut pääpankki siitä asti kun LähiTapiola pankkipalvelut siirtyi sinne. Kaikki e-laskut menee S-Pankkiin. Jo pelkästään niiden uusimisessa on melkoinen vaiva - mulla niitä on tosi paljon. Palkanlaskijalle pitää ilmoittaa uusi tilinumero, verottajalle, Kelalle lapsilisiä varten jne jne jne.
On se operaa
No, voi sen uuden tilin kumminkin avata vaikka heti. On sitten joku asia tehtynä. Siitä voi sitten jatkaa, kun jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut Danske 15 v , eikä tarvita mitään osuusmaksuja. Nettipankki toimii kuin junan vessa, aina
Hyvä kortti ulkomailla matkustajallekin, toimii joka puolella
Itsellä varapankkina saksalainen N26. Vaikka kaikki Suomen pankit kyykkää, niin siellä on muutama huntti jemmassa pahan päivän varalle. Netin kautta saa tilin tehtyä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä käy varmaan niinkuin muutama vuosi sitten. Joku teinihakkeri tm. tyhjentää asiakkaiden tilejä ja S-pankki syyttää siitä tilinomistajia.
Joo, tosi epävarmaa toimintaa.
Lopetin S-Pankin tilini ja ja halkaisin myös kanta-asiakaskorttin jo pari vuotta sitten.
Liikaa kusetusta ja outouksia.
En käy enää SS-ryhmän kaupoissakaan, suututtaa niin.
Vierailija kirjoitti:
Jutkuujen tekemää kansamurhaa ja vuosikymmeniä harjoittamaa sortoa, sekä muiden alueiden valtaamista puollustavat voisivat käyttää joskus sitä aivopestyä hihuli aivosoluaan.
Lahkolois räsäset on täysiä idioottijuntteja, sekä tietämättömiä körttejä.
Tekstisi ei tunnu täysipäisen kirjoitukselta.