Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon hiuksia oikein täytyy "laittaa" etteivät ne näyttäisi laitetuilta

Vierailija
20.11.2025 |

Aamulla pesen hiukset ja ne ehtivät aikalailla kuivua itsestään ennen kuin lähden töihin. Polkkapituiset.

Kampaan ne ja asetan jakauksen paikoilleen. Vähän lakkaa päälle, lähinnä etuosaan, ja töihin.

Puoleen päivään mennessä hiukset näyttää sähköiskun saaneelta. Päällimmäiset hiukset hoippuvat ilmassa hapertuneina ja alimmaiset liimaantuu luiruiksi ihoa vasten.

Mitä pitää tehdä että hiukset laskeutuisivat nätisti, ja pysyisivät koko päivän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sähköisyys on ongelma niin sitä varten saa ostettua jotain muotoilu suihkeita. Kannataa varmaan föönillä kuivata hiukset sen jälkeen kun tulee suihkusta, kun juuri se vapaasti kuivaaminen jättää ne yleensä sotkuisen ja lattean näköiseksi.

Vierailija
2/7 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat lakkaa muotoilemattomiin hiuksiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan muovitakki ja akryylipipo.

Vierailija
4/7 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa pesun jälkeen jotain hiuksiin jätettävää kosteuttavaa hoitoainetta tai vaikka vähän hiusöljyä.

Vierailija
5/7 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi valita sellainen kampaus/leikkausmalli, että omat hiukset asetteuisivat siihen luonnostaan. Ts aapeen, jolla selvästi on robustit, paksuhkot ja vähän kiharat hiukset, kannattaisi leikakauttaa malli, jossa tätä käytetään hyväksi ja hiukset saavat kihartua ja sojottaa villisti ja vapaasti. Hänen ei kannattaisi yrittää pakottaa tukkaansa sileäksi. Ja vastaavasti minun, jolla on se sileästi päätä myöten valuva fletku hiuslaatu, ei kannata yrittää mitään kiharapilveä tai nostoa, joka ei pysy kuitenkaan, vaan parasta pysyä ihan siinä suorassa mallissa. 

hiuslaatuun sopiva malli on helppo muotoilla ja pysyy hyvin

Vierailija
6/7 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on polkat. Mä joko kiharran muotovaadolla tai suoristan. Ja lakkaa päälle. Pysyy mulla ainakin koko päivän.

Vierailija
7/7 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita muotovaahtoa ja föönaa ne haluttuun muotoon. Päälle lakkaa. Itse käytän vielä kuivashampoota föönauksen jälkeen että tyvi pysyy puhtaana ja hiukset ei latistu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme