Millä valtiolla on kaunein lippu?
Kommentit (48)
Joku afrikkalaisen maan lippu, jossa on AK47 kuva. Tai niitä oli kaksi x:n muodossa.
Täysin valkoinen lippu olisi kaikkein kaunein. Siihen olisi hyvä pyyhkiä perseensä. Muuta virkaa ei lipuilla sitten olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiribati on lapsuudesta asti ollut oma suosikki.
Ja jos tällainen lasketaan, vaikka ei ole itsenäinen valtio niin tietenkin Wales:
Suomella!
Tykkään myös Seychellien lipusta!
Vierailija kirjoitti:
Suomella. Kaunis ja edukseen erottuva. Kuten kaunis kielemmekin.
Suomen lippu ei kyllä erotu mitenkään muista lipuista. Tylsä ja hailakan värinen lippu
Sinivalkoiset liput ovat kauniita.
Israelin lippu on yksinkertaisen kaunis.
Bhutanin lipussa on lohikäärme mikä on aika hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen lippu ei kyllä erotu mitenkään muista lipuista. Tylsä ja hailakan värinen lippu
Suomen lippu on ainoa lippu minkä puolesta haluan elää ja kuolla. Rakastan maatamme, kansaamme, kieltämme, vaakunaamme ja lippuamme. Tämä on minun kotini, kieleni, maani ja heimoni.
Burundi, todella kauniit ja yhteensopivat värit
Joku värikäs. Tylsä Suomen lippu se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen lippu on ainoa lippu minkä puolesta haluan elää ja kuolla. Rakastan maatamme, kansaamme, kieltämme, vaakunaamme ja lippuamme. Tämä on minun kotini, kieleni, maani ja heimoni.
Pläääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heimo sulla on housuissas.
Albania.