Miksei Gazasta ja Palestinaan tunnustamisesta enää puhuta mitään missään?
Kommentit (14)
Ketä kiinnostaa serkkuja nusssivat issslamistit ja heidön saaataaanan palvontansa? Ja valheensa.
Trump on antikristus. Trump teki Raamatussa mainitun valerauhan.
Hamas tuhosi Rabinin ja Arafatin Nobelin rauhanpalkinnon tehneen rauhan ja valtion.
Miksi pitäisi?
Luuletko että ählllyt rientää Suomeen avuksi jos tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa serkkuja nusssivat issslamistit ja heidön saaataaanan palvontansa? Ja valheensa.
Kannattaisi kiinnostaa, maailmanrauha on kaikkien asia! Hiton persut... Simppeleitä juntteja!
aihe meni pois muodista jenkeissä
saa nähdä mikä aihe sieltä seuraavaksi kopioidaan
On niin paljon uutisoitavaa Tanssii tähtien kaa-jutskasta, potkupallisti Pukin pelin lopusta, joulupöydistä ja tulevien Linnankemujen tulevista tantuista ettei uutistila eikä kiinostus riitä niin toisarvoisiin juttuihin.
Typerykset saavat pian jonkin muun aiheen josta jauhetaan päivästä toiseen. Muotiasiat tulevat ja menevät, onneksi ei nyt päivittäin tarvitse nähdä Palestiinan lippuja joka kadunkulmassa. Tai jos näkyisi, lerpattaisivat surkeasti räntäsateessa. Pikku mielenosoittajat ovat nyt sisätiloissa ettei iske lentsu.
Kyllä S-ryhmä ei unohda. Ehdottomasti pitää hamasia teroja ihailla. Ja mainostaa kaupassakin. Vähän ovat kyllä jälkijunassa, kun BBC-kin tunnusti vähätelleensä hamasin tekoja. Eikä vain vähätellyt, vaan keksi itse lisää uutisia, joku Hamasin johtajan poika teeskenteli israelin uhria. Sitten helikopterilla rikkaan iskän hoiviin qatariin.
Se alkaa olla menneen talven lumia, eli rauhaa jo hierotaan. Mutta S-ryhmä ei unohda.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä S-ryhmä ei unohda. Ehdottomasti pitää hamasia teroja ihailla. Ja mainostaa kaupassakin. Vähän ovat kyllä jälkijunassa, kun BBC-kin tunnusti vähätelleensä hamasin tekoja. Eikä vain vähätellyt, vaan keksi itse lisää uutisia, joku Hamasin johtajan poika teeskenteli israelin uhria. Sitten helikopterilla rikkaan iskän hoiviin qatariin.
Miten teroja ihaillaan kaupoissa?
Olin juuri tulossa kirjoittamaan että koska Trump, mutta olitkin itse jo ehtinyt.