Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä on?!

18.04.2007 |

Nyt ovat hyvät neuvot enemmän kuin tervetulleita. Olemme yrittäneet / toivoneet lasta 2 ½ vuotta, täysin tuloksetta (kummassakaan ei ole " vikaa" ).

Kiertoni ovat olleet viime kuukausina 28-30. Nyt sunnuntaina alkoi hyvin niukka (wc käynnillä havaittava) rusehtava vuoto, kp tuolloin 33. Sunnuntain jälkeen vuotoa ei ole ollut nimeksikään.

Onko kukaan koskaan törmännyt samankaltaiseen kiertoon tmv.? Testiä en ole tehnyt. En haluaisi testata enää yhtään negaa...

Kiitos avusta!

*inkivääritär

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli kyllä ekana syyksi mieleen raskaus! :) Alkuraskaudessahan voi vähäistä vuotoa esiintyä (ja joskus jopa runsaampaakin). Onko sulla hajua ovisajankohdasta? Oliko normaaliin aikaan? Kierrothan voivat joskus venyä ilman selvää syytä, vaikka suht säännölliset olisivatkin olleet, joten plussaa en testiin uskalla luvata, mutta itse testaisin sun tilanteessa kyllä! Jos päädyt testaamaan, niin plussaonnea! +++++++++++++

Vierailija
2/7 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa olisit Killa oikeassa : )

Tunnistan ovulaationi selkeästi ja olen varma, että ovultaatio tapahtui kp 15-16. Ennätinkin jo elätellä vahvoja raskautumsiunelmia, kunnes sunnuntaina unelma jälleen kerran musertui. Ovultaation ja kuukautisten alkamisen välissä (luteaalivaihe) on yleensä kohdallani 13-14 pv.... Eli jo em. syystä toive raskautumisesta oli kp 33 kohdalla vahva.

On ehkä testattava aamulla jotta tähän tilanteeseen tulee joku tolkku. Toivon koko sydämestäni, että testi olisi postiivinen. Jos kuitenkin tuttuakin tutumpi - ilmestyy, niin mitä hittoo tämä on?

inkivääritär

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko testasit?! Jos sulla tosiaan ovis oli ihan normisti, niin ainakin testin pitäisi hyvinkin näyttää, jos olet raskaana! Jos sitten onkin negaa, en kyllä osaa sanoa miksi niin voi käydä. Muistelen kyllä joskus jostain lukeneeni syynkin tuolle asialle (lyteaalivaiheen venymiselle), mutta enpä enää sitä muistakaan... En tiedä voiko stressi vaikuttaa, kun ainakin se voi vaikuttaa siten että ovis tulee tavallista myöhemmin. No toivotaan, ettei tuota tarvitsisi sun enää pähkäillä! :) Peukut on pystyssä! *bd*

Vierailija
4/7 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on +!!!!!

Olen mykistynyt! Kaikkien niiden pettymysten ja epätoivon kyyneleiden jälkeen tämä tuntuu epätodelliselta. Minä olen raskaana!!

Soitin neuvolaan ja terkkarin ohje oli, että niin kauan kuin vuoto on rusehhtavaa (vanhaa verta), niin raskaana ollaan, kerta testi sitä kerta näyttää.

Olen onnesta sekaisin!!!!

Kiitos Killa, kun annoit varmistusta toivolleni. Nyt tietysti vain toivon, että kaikki menee hyvin.

Auringon paistetta!

inkivääritär

Vierailija
5/7 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavat onnittelut plussasta! :) Koita vaan nauttia olostasi huolehtimatta turhia, vaikka tosiaan vähän tuhruttelisi. Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja pieni kyytiläinen pysyy matkassa seuraavat 9 kuukautta!

Antaapa tuo toivoa itsellenikin, kun meistäkään ei vikaa ole löytynyt, jos vaikka vielä joskus onnistaisi! :)

Killa

Vierailija
6/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hieno juttu!

*lähetän virtuaalisesti tarriksia ja superglueta ja muita tykötarpeita matkan varrelle*

Ja aivan kuten Killa sanoi, niin ihana kuulla tällaisista onnistumisista, kun ollaan myös selittämättömiä : ) Onnea vielä!

Jessica

Vierailija
7/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Killa ja Jessica " tarroista" . Nyt vain leijun onnesta pilvissä....

Toivon teillle molemmille, samoin kaikille yrittäjille, hurjasti onnea yritykseenne.

Itse menetin jo uskon raskautumiseni mahdollisuuteen, mutta ihmeitä näköjään tapahtuu... : )

Olen hurjasti miettinyt mikä tässä kierrossa oli toisin verrattuna aikasempiin. Ja uskokaa tai älkää, kävin elämäni ensimmäisen kerran vyöhyketerapiakuurin. Ja tässä tulos!

Hymyilevä

inkivääritär

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan