Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Eläkeläismiehet terrorisoivat uimahallissa, jopa syljetään nuorten naisten päälle

Vierailija
19.11.2025 |

Raivokasta huutelua, käsiksi käymistä, jopa sylkemistä. Kilpauimari Louna Kasvio kertoo joutuneensa törkeän käytöksen kohteeksi. 

Törkeimpään epäasialliseen käytökseen syyllistyvät Kasvion mukaan lähes poikkeuksetta miehet.

Yksi uimahallien iso käyttäjäryhmä ovat eläkeläiset. Heidän käytöksensä Kasvio on kokenut usein ongelmalliseksi.

Monet ehkä ajattelevat, että kun ovat aina käyneet siellä, niin sitten vähän niin kuin omistavat hallin. 

Jo 12-vuotiaana häneen on käyty käsiksi altaassa ohitettuaan miehiä.

Samaa tapahtuu edelleen. Joidenkin miesten on vaikea kestää joutumista naisen ohittamaksi.

... toinen esimerkiksi ottaa selästä kiinni ja painaa veden alle. Tai seuraavalla ohituksella sen toisen uimarin veto meneekin niin, että kyynärpää osuu vähän kovempaa kylkeen

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011635605.html

Kommentit (394)

Vierailija
181/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy enää uimahalleissa. Inhottaa suorastaan. Epäilen vahvasti ihmisten hygieniatasoa. Pidän uimisesta mutta sopeudun siihen että  uin vain mökillä isossa kirkkaassa järvessä aivan uima-asutta. Naapureita ei ole mailla eikä halmeilla.  Uinti on hieno harrastus ja pahoittelen sitä että uimahallikäynnit ovat monilla muuttuneet ikäviksi kokemuksiksi  kanssauimareiden johdosta.

Koska meitä kannustetaan vihaamaan ja välttelemään toisiamme. Hyvin on sinuunkin tämä mediamyrkky purrut.

Vierailija
182/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lukee, tilaa ja vielä linkittää tuota paskamedian roskalehteä? 

Ja vielä uskoo nuo jutut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat äijät on hirveitä. Johtuukohan se potenssihäiriöstä ja eturauhasvaivoista, vai mistä?

Tämä teksti menee 100% miesvihan piiriin. 

Ketjussa selvästi miesvihasta kiihottuvia trolleja enemmänkin.

Vierailija
184/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HS muistaa taas miestenpäivän. Artikkeli, jonka olisi voinut julkaista eilen tai huomenna, mutta se ajoitus. Muutama espoolaismies ja taas päästään yleistämään.

Vihervassarijodlaajafeministiwokeltajien

Sopii AINA PASKAYLEISTÄÄ, KUNHAN KOHDE ON VALKOINEN SUOMALAINEN Mies.

Aloittaja, ketjun ja palstan naiset kuuluvat näihin mielenvikaisiiin, eli melkein kaikkiin naisiin 

Aggressiot on tyypillisesti miesten juttu, onkohan sullakin testosteroniongelmaa kun noin vauhkoat! Ja mitä ihmettä puoluetausta edes liittyy tähän? Onko Antti Kasvion perhe vasemmistolainen? 

Mistä muista ihmi

"Vastaatko femakkolesbo?"

Näköjään naisista. Jännästi todistat edellisen kirjoittajan puheet oikeaksi kiukkusi kera.

Sinä taas poimit jonkun ilmiselvän (oman?) trollikommentin argumenttiisi esimerkiksi kun et muuten keksi asiata mitään sanottavaa. Hienoa settiä, not.

Vierailija
185/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te nyt kuitenkin huomasitte että tämäkin on eripuran lietsontaketju. Olisiko ollut Serbian sota jossa TV:ssä eräs vanhempi nainen ihmetteli "mite me nyt yhtäkkiä on kaikki alettu vihaamaan toisiamme ?". Se ei tapahdu ilman ulkoista ohjausta.

Artikkeli ja oikeastaan suurin osa median artikkeleista on tuota ihan samaa, eli yksipuolista kärjistystä ja vastakkainasettelun lisäämistä. Ja siinähän se nykysuomen vikakin on. Ja jos tuota kritisoit palstalla niin ensin alkaa joku persu, ylis tai incel jankkaus ja sitten katoaa koko ketju kun toimitukset ei kuuntele kritiikkiä ollenkaan. Ja seuraavassa lehdessä meininki jatkuu. 

Enemmän täällä jankataan "vihervassareista", "femakoista" jne. Itse olet juuri tuollainen vastakkainasettelun lietsoja. 

"Niin, ongelma ei koskaan ole median umpivihervasemmistolainen politikointi artikkeleissa, kolumneissa, pääkirjoituksissa etc. vaan se, että kommentoidaan ääneen median umpivihervasemmistolaisuutta. Jännä juttu. /s"

Jännä, ettei lehti saisi kirjoittaa jostain, mitä tapahtuu, kun se kirpaisee joitain lukijoita. Kommentoidaan ääneen median vihervasemmistolaisuutta, eikä sitä, mitä siellä uimahallissa tapahtuu.

Vierailija
186/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpauimarit pois tavan kansan halleista! He uivat liian nopeasti ja siten aiheuttavat vaaratilanteita. Monia kertoja on minutkin ohitettu vesijuostessani. Ei ralliakaan harjoitella yleisellä tiellä!

Miksi siellä ei saisi olla kilpaharjoittelijoitakin? Yhteiset hallit, yhteisillä rahoilla rakennettu? Eikä vesijuoksijoiden kuulukaan olla uimareiden radoilla, varsinkaan nopeiden sellaisten.

Vierailija
187/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te nyt kuitenkin huomasitte että tämäkin on eripuran lietsontaketju. Olisiko ollut Serbian sota jossa TV:ssä eräs vanhempi nainen ihmetteli "mite me nyt yhtäkkiä on kaikki alettu vihaamaan toisiamme ?". Se ei tapahdu ilman ulkoista ohjausta.

Artikkeli ja oikeastaan suurin osa median artikkeleista on tuota ihan samaa, eli yksipuolista kärjistystä ja vastakkainasettelun lisäämistä. Ja siinähän se nykysuomen vikakin on. Ja jos tuota kritisoit palstalla niin ensin alkaa joku persu, ylis tai incel jankkaus ja sitten katoaa koko ketju kun toimitukset ei kuuntele kritiikkiä ollenkaan. Ja seuraavassa lehdessä meininki jatkuu. 

Enemmän täällä jankataan "vihervassareista", "femakoista" jne. Itse olet juuri tuollainen vastakkainasettelun lietsoja. 

Niin, mutku se loukkaa...miehiä...ainakin joitakin...se on VÄÄRIN kertoa.

Vierailija
188/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa käytöstä, jos juttu on totta. Mutta herää myös sellainen kysymys että kokeeko kukaan muu kuin Louna Kasvio vastaavaa häirintää. Minä en ole sellaista ainaakaan havainnut uimahallissa käydessäni. Löytyisikö syytä myös itsestä?

Tuo on hyvin tyypillistä, että etenkin vanhat miehet tuohtuvat kun nainen ui ohi. Kaipa siihen tilanteeseen kiteytyy koko heidän elämänsä ehtoopuoli. Itse tulee heikoksi ja hidastuu, kun muu maailma porskuttaa ohi. Siinä on sopeutumista.

Sairasta se silti on. 

Oma ukkini ei ollut tuollainen, eikä oma isäni. 

Ukille oli ja isälle on tärkeää olla kohtelias ja hyväkäytöksinen. 

Mutta mitä ihmettä on nämä eläkeikäisten ilmaiset uinnit? Mun perhepiirissä ei ole koskaan ollut iso

Miksi jätät noin isot rivivälit? Kummallinen virheellinen tapa kirjoituksissasi.

Vierailija
189/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläismiehet, tarkoitetaanko tällä kulmahousuja. Tykkäävät tiirailla vähäpukeisia naisia ihan ilmaiseksi.

Vierailija
190/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi juttu pitää yhtään paikkaansa, niin toihan on ihan perseestä. Iltiksillä kun on tapana väritellä juttujaan oikein kunnolla. Muuten kyllä , jos juttu pitää todistettavasti paikkaansa, niin määräaikainen porttikielto, näin ens alkuun.

Vierailija
191/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa oli jo 1990 luvulla kun olin 11 v ja harrastin kilpauintia. Vanhemmat miehet olivat kuin sotatantereella joillain radoilla. Pitivät niitä ominaan.

Viime keväänä olimme 10 v tyttömme kanssa radalla joka oli tarkoitettu lapsille. Hän harjoitteli sukeltamista. Yhtäkkiä takaa tuli vanhempi mies ja tönäisi 30 kg painavaa tyttönäni kaidetta päin huutaen että katso missä sukeltelet turpa meni tukkoon kun näki mieheni joka oli tytön mukana. Onneksi. Jos minä olisin ollut siinä en tiedä mitä ölisi käynyt. Rata oli siis lasten uimaharjoitteluun varattu. 

Vierailija
192/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille pitäisi laittaa omat vuorot uimahalleihin esim. kerran viikossa ja muuten pysyisivät poissa. Miehet ovat pilanneet maailman. 

Nää on huonoja nää käänteiset trollit. Ei mene läpi.

Vierailija
193/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän täällä jankataan "vihervassareista", "femakoista" jne. Itse olet juuri tuol

Niin, kyllähän Pravda oli Neuvostoliitossa luotettava lehti, ja pohjoiskorean KCNA on sen kansalaisille totuus.

Sama koskee suomalaistakin paskamediaa

Vierailija
194/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattiuimarille pitäisi järjestyä omaa aikaa ja tilaa uimahallista. Kai asian voisi järjestää niin, että ammatikseen urheileville olisi ihan oma rata tiettyinä aikoina. Silloin ei tulisi näitä ongelmia.

Louna voisi ensi kerralla sanoa häiritsijälle, että Antti Kasvio on mun faija, ja mä aion olla vielä parempi kuin se oli. Anna mun siis treenata rauhassa!

Jos luet uutisjutun, Lounalla on osan aikaa oma rata, ja se ajaa näitä tiettyjä ukkeleita vielä kovemmin raivon partaalle. Valmentajaisä saa myös osansa huudosta.  

Vierailija
195/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpauimarit pois tavan kansan halleista! He uivat liian nopeasti ja siten aiheuttavat vaaratilanteita. Monia kertoja on minutkin ohitettu vesijuostessani. Ei ralliakaan harjoitella yleisellä tiellä!

Olitko sinä, vai tuo kilpauimari, väärällä radalla? Vesijuoksijoille on varattu omat radat.

Ja millainen vaaratilanne syntyi, kun sinut ohitettiin? Oliko vaarassa, että egoon tulee lommo?

Vierailija
196/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja noille sylkijöille sitten annetaan ilmaisia uimahallivuoroja, nuoret ajetaan pois. On tämä hieno yhteiskunta. 

Eihän tässä mitenkään väitetä, että nuo sylkijät olisivat eläkeläisiä.

Kyllä siinä puhutaan juuri eläkeläisistä ja niitähän siellä lähes pelkästään on päivisin. 

Näin on. Ja olen todistanut kyseisessä uimahallissa juuri tuollaisen eläkeläisukon raivoamista, ei tuo kilpauimari siis ollut paikalla vaan toiselle nuorelle naiselle raivosi pää punaisena jotain. Harmittaa kun en mennyt väliin ja kysymään että mitähän helvettiä täällä tapahtuu. Olen itse 43v ja sairauseläkkeellä autokolarin jäljiltä, käyn usein uimassa kun pystyn vedessä kuntoilemaan, kyllä suurin osa muista päiväsaikaan k

Minulle on ihan vesijuoksussa vanhempi mieshenkilö sanonut että ei siellä saa ohitella. Haluan itse tehdä kunnon treenin ja sedillä oli niin rauhallinen tahti että tuli ohitettua jokunen kerta, en sitä pitänyt mitenkään pahana tai häiritsevänä. Jokainen voi tehdä oman kunnon mukaan, mutta ilmeisesti ei. En kyllä viitsinyt vastata mitään, jatkoin omaa treeniä.

Vierailija
197/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä ei saisi olla kilpaharjoittelijoitakin? Yhteiset hallit, yhteisillä rahoilla rakennettu? Eikä vesijuoksijoiden kuulukaan olla uimareiden radoilla, varsinkaan nopeiden sellaisten.

Kyllä, vesijuoksijoille on omat radat. Jos vesijuoksee siellä vapaan altaan puolella, uimari saa kyllä ohittaa. 

Vierailija
198/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stana voi olla totta. Ensin kusetetaan nuoremmilta eläkkeet jäädään nuorina seniorilomailemaan , vttuillaan ja vielä tällaista. Prkele mitä paskaväke eläkeläiset ovat. Mutta voiko ihmetellä. Kun koko yhteiskunta pyörii eläkeläisten ehdoilla, niin tällaistahan se aiheuttaa. Luullaan tai he "tietävät " olevansa parempaa väkeä. Ironisesti sillä yksiselitteisesti ovat loisia. 

Vierailija
199/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen miesvihapommi sitten sieltä miesten päivän kunniaksi. Sillä lailla, tytöt!

Mitä ihmettä minä olen nyt tehnyt? Lukenut jutun? Ja sun kommentit. Hyvin TE vedätte, pojat.

Vierailija
200/394 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku viimeinkin vastata, mistä kaikista ihmisryhmistä palstalla saikaan vihapuhua?

Anyone?

Ilmiantakaa nämä miesvihaketjut, aina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän