Miten seksittömästä loppuelämästä voi selvitä
..Jos on nuori ja hyvin seksuaalinen, eli haluja olisi vaikka päivittäin.
Mietin vain, kun tämä on edessä, jos nykyinen suhde päättyy. Onko muilla kokemusta? Miten sopeuduitte?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miten lyhyt se loppuelämä on, kun seksiin on aikaa vielä kymmeniä vuosia?
En osaa ennustaa, kuinka vanhaksi elän ja en nyt ymmärrä tätä kysymystä? Seksiin on aikaa? Pointti olikin, että siihen ei ole mahdollisuutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa ennustaa, kuinka vanhaksi elän ja en nyt ymmärrä tätä kysymystä? Seksiin on aikaa? Pointti olikin, että siihen ei ole mahdollisuutta.
Ap
Miksi ei ole?
Oko sinulla jotain yhteisön paineita, vai miksi pitää olla seksitön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi ei ole?
Keholliset tekijät. Alapääni on sen näköinen, etten voi kuvitella näyttäväni sitä kenellekään. Minulla on Skenen rauhasen kysta, joka on siis näkyvä ja tuntuva patti emättimen aukolla. Herättää varmasti ihmetystä ja inhotusta. Tämän lisäksi rumat hetulat peräaukossa. Ja vielä lisäksi on ilmeisesti genitaaliherpes (tätä ei ole pystytty varmentamaan, mutta muutakaan selitystä ei toistuvalle haavaumalle ole keksitty). Tämä pitäisi kertoa ennen seksisuhdetta ja kuka haluaa ottaa riskin herpeksestä? Toisaalta en voi olla 100%varma, että minulla on se, joten en halua suoraan seksisuhdetta herpestä sairastavan kanssa, koska haluan suojata itseäni myös.
Tällaisilla seteillä en näe enää mitään mahdollisuutta seksisuhteeseen tässä elämässä.
Ap
Höpöä, siitä vaan!Luulo ei ole tiedon väärti.
Vierailija kirjoitti:
Höpöä, siitä vaan!Luulo ei ole tiedon väärti.
Mutta miten? Jos haluaisin seksisuhteen (seurustelu ei enää kiinnosta). Tekisinkö deitti-ilmoituksen, jossa ilmoitan, että minulla voi olla herpes? Mitkään irtosuhteet eivät todella tulisi enää kyseeseen. Jos minulla herpes on, en halua kenenkään sairastuvan takiani, vaan heidän pitää tietää, että ottavat riskin.
Ap
Soita prostituoidulle. Hän auttaa.
Runkkaamalla, ainoastaan runkkaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaamalla, ainoastaan runkkaamalla.
Tämähän se olisi varmaan. Harmi, kun en ole koskaan oikein tykännyt itsetyydytyksestä. Ihan masentaa, että se on kaikki, mitä saa.
Ap