Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaiset HYVÄKSYVÄT EU:n yhteisvelan?!

Vierailija
18.11.2025 |

Globalistipuolue Perussuomalaiset hyväksyy historiallisesti EU:n yhteisvelan, josta ovat lukuisia kertoja irtisanoutuneet jyrkästi. Mites tässä näin kävi???

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS on nyt itse paljastunut pelkäksi unionin saappaannuolija-puolueeksi. Myös ilmastotavoitteisiin ja viherhumppaan sitoudutaankin nyt 100 prosenttisesti. Voisiko joku selittää tätä maanpetturipuolueen jatkuvaa takinkääntelyä ja KANTASUOMALAISTEN pettämistä?

Vierailija
2/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää nyt meteliä tästä! Tämä ei saa unohtua äänestäjiltä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilta leikataan yhä kiihtyvällä tahdilla ja velkaeurot lahjoitetaan ulkomaisille yrityksille ja juutalaiselle oligarkille. 

Vierailija
4/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

GloboPurra ja viherhippi-aho ovatkin jääneet itse kiinni housut kintuissa, ja yrittävät nyt selitellä yhtäkkistä täyskäännöstä vihervasemmistolaiseksi maailmanhalaajapuolueeksi. PS maksattaa Italialaisten ikkunaremontit SUOMALAISTEN selkänahasta.

Vierailija
5/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutyttöset nyt kiltisti moskeijoihin.

Vierailija
6/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 mrd, vs Marinin 4 mrd elvytyspakettiin aivan turhaan ja 6 mrs Uniperiin.

Taas demarit yrittävät mustamaalata persuja. Minulla ei ole mitään yhteisvelkaa vastaan, jos se on järkevää (tämä paljon järkevämpi kuin Marinin).

Ja PS on tehnyt niin paljon m muuttokiristyksiä kuin tässä vihervassariympäristössä rkp:n ja kokoomuksen kanssa pystyy.

Vierailija
7/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilta leikataan yhä kiihtyvällä tahdilla ja velkaeurot lahjoitetaan ulkomaisille yrityksille ja juutalaiselle oligarkille. 

PS:hän tätä eniten haluaa! Hehän itse roudaavat sitä ulkomaista halpatyövoimaa sote-alueille, jotta voivat potkia ahkerat kantasuomalaiset kortistoon ja talloa palkat tämän avulla lopulliseen maakuoppaan. Kysyn vaan, eikö heitä hävetä??

Vierailija
8/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan tukemisen ja puolustuksen yhteisvelka on täysin eri asia ja näyte länsimaiden yhtenäisyydestä.

Sanna Marinin 4 mrd elvytyspakettiin oli suora tulonsiirto Italialle, joka ei edes likvidoinut kultaansa.

Vierailija
9/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS:hän tätä eniten haluaa! Hehän itse roudaavat sitä ulkomaista halpatyövoimaa sote-alueille, jotta voivat potkia ahkerat kantasuomalaiset kortistoon ja talloa palkat tämän avulla lopulliseen maakuoppaan. Kysyn vaan, eikö heitä hävetä??

Ei todellakaan halua. Ja ketkä tätä sitten vastustavat? Demarit, kepu ja vasemmisto haluavat vain kiihdyttää m muuttoa.

Vierailija
10/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas demarit yrittävät mustamaalata persuja. Minulla ei ole mitään yhteisvelkaa vastaan, jos se on järkevää (tämä paljon järkevämpi kuin Marinin).

Ja PS on tehnyt niin paljon m muuttokiristyksiä kuin tässä vihervassariympäristössä rkp:n ja kokoomuksen kanssa pystyy.

Kerrotko, miksi Satonen roudaa aasialaista halpamaahanmuuttoa ilman mitään estoja, ja persut seuraavat hiirenhiljaa vierestä taputtaen käsiään. Miten kykenet selittämään tämän?

Vierailija
11/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vielä puuttuisi, jos eivät  hyväksyisi, kun itse ollaan myös aikamoisissa veloissa.

Vierailija
12/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan halua. Ja ketkä tätä sitten vastustavat? Demarit, kepu ja vasemmisto haluavat vain kiihdyttää m muuttoa.

Miksi PS sitten vain lisää maahanmuuttoa???

Vierailija
13/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä valtioitten tarvi koskaan maksaa takaisin... Pelkkiä bittejä avaruudessa...

Vierailija
14/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 mrd ökyrikkaiden verohelpotuksiin, 1 mrd tunnin junaan ja 1 mrd unionin isokenkäisille. Siinäpä sitä selittelemistä PS:n petetyille äänestäjille! Tätä tosiasiaa et pääse karkuun, vaikka miten yrität.

Vierailija
15/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä valtioitten tarvi koskaan maksaa takaisin... Pelkkiä bittejä avaruudessa...

Tätä taloustieteellistä faktaahan ekonomistit yrittävät päivästä toiseen selittää ja varoitella, ettei kansalaisille elintärkeitä palveluja karsimalla todellisuudessa säästy senttiäkään. Ei sentin latia. Ongelmat vain patoutuvat, ja räjähtävät ennen pitkää kaikkien meidän silmillemme. Ja voin kertoa, se ei ole kaunista katseltavaa.

Vierailija
16/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut möi heti perseensä kun hallitukseen pääsi.

Vierailija
18/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi

Analyysi: Perussuomalaiset rummuttaa voimalla sosiaaliturvaa vain Suomen kansalaisille kolme syytä, miksi asia ei etene

18.9.2025 Tavoite on pahasti ristiriidassa perustuslain kanssa, sille ei ole edes hallituskumppaneiden tukea ja aika käy vähiin. On syytä muistaa, että ...

Vierailija
19/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ei aikoneet hyväksyä YHTÄÄN yhteisvelkaa. Ja tämä ei ole eka kerta. Yhteisvelkaa on otettu myös ukrainaan ja Sebastian Tynkkynen ssnoi näin 6/2024 "PS:n linja asiassa on selkeä: perussuomalaiset ei ole valmis ottamaan yhteisvelkaa missään tilanteessa, edes Ukrainan tukemiseksi."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0ac37b92-dd63-4745-bfc5-e552e6f6d…

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d35390a2-bb47-4baf-b61d-845cee60e…

Vierailija
20/56 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehti

https://www.iltalehti.fi

IL selvitti: PS jää yksin Sosiaalitukien poisto ulkomaalaisilta tyrmätään

16.9.2025 Iltalehden selvityksessä kävi ilmi, että vain perussuomalaiset ovat valmiita rajaamaan sosiaaliturvan kansalaisuuden mukaan.