Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, kun älyasunnossa on todella kylmä? Lämpötilaa ei voi itse säätää lainkaan

Vierailija
18.11.2025 |

Villasukat jalassa ja silti varpaita palelee, kerrospukeutuminen ja kylppärin lattia on kuin jääkalikka. Tuntuu, että aivotkin jäätyy pikkuhiljaa. Säädöt on täysillä, mutta täällä on jotkut uuden ajan anturit ja älytoiminnot käytössä taloyhtiössä, jotka säätelee lämpötilan asunnoissa. Haetaan vihreyttä ja säästöjä, mutta minulla on kylmä. 

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites käy jos ostat sähköpattereita ja lämmität niillä? En ikinä suostuisi asumaan moisessa kidutustalossa, ihannehuonelämpötilani on 30 astetta.

Noin korkeassa huonelämpötilassa ei ole mitään järkeä. Itse pyrin pitämään lämpötilan 22-24 asteen tietämillä.

Vierailija
102/103 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 astetta on paras lämpötila. Voi keikaroida munasillaan ilman, että on kuuma tai kylmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin älytaloon, lämpötila 19 ja"kova tuuli" Huolto nostaa kädet pystyyn eivät voi tehdä mitään. Kaikki on isännöitsijän takana. Muutetaan heti pois kun 6 kk määräaikainen sopimus tulee töyteen, toista talvea ei palella. Ikinä ei ole tätä ennen tullut eteen kuinka kylmä asunto voi olla,tämä ei tunnu edes kodilta. Jopa vaatteet on vaatekaapista ottaessa kylmiä. Seuraava asunto katsotaan huolella.