Valvoin koko viime yön, en saanut unta
Nyt on aivan hömelö olo ja joka paikka kipeänä. Arvostan yötyöläisiä todella paljon, kun he työssään joutuvat valvomaan ja vielä monta yötä putkeen. Itse olisin ihan kuollut.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ikävää. Toivottavasti et vain makoillut sängyssä koko aikaa vaan nousit vaikka katsomaan jonkun elokuvan.
En mä mihinkään elokuviin muutenkaan jaksa keskittyä niin vielä vähemmän yöllä. Plarasin tarot-kortteja ja ennustelin itselleni.
No ehkä ne nukkuvat päivällä kuitenkin. Mä nukuin hyvin huonosti, vain muutaman tunnin. En muista että ikinä olisin ihan koko yötä valvonut kotona sängyssä pyörien, aina vähintään pari tuntia, mutta silti on aika kauhea olo seuraavana päivänä. Toivottavasti nukut hyvin ensi yönä!
Yötyö olisi ihan parasta, olen illanvirkku.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä ne nukkuvat päivällä kuitenkin. Mä nukuin hyvin huonosti, vain muutaman tunnin. En muista että ikinä olisin ihan koko yötä valvonut kotona sängyssä pyörien, aina vähintään pari tuntia, mutta silti on aika kauhea olo seuraavana päivänä. Toivottavasti nukut hyvin ensi yönä!
Toivotaan niin.
Yötyöläiset usein nukkuvat päivällä. Unettomuus on yksi pahimpia asioita. Se voi pitkittyneenä viedä hermot. Tiedän sen kokemuksesta.
Mikä siinä on, kun nyt vanhana eläkkeella olisi aikaa nukkua unirytmi on jotenkin pielessä. Herään pari kolme kertaa yössä vessaan , enkä saa heti unta. Lääkäri kirjoitti Melatonin reseptin, eikä sekään tunnut auttavan. Toki mieto ja muutaman kerran vasta kokeillut.
Kun yksin mietiskelee unettomana yöllä asioita, kaikki paisuu suureksi ja tuntuu ettei minusta ole enää mihinkään. En juo illalla kahvia, enkä nesteitäkään nauti, sänky ja tyynykin ok.
-onneton sängyssä pyöriskelijä
Ikävää. Toivottavasti et vain makoillut sängyssä koko aikaa vaan nousit vaikka katsomaan jonkun elokuvan.