Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku auttaa, pika! Mitä lahjaksi 3v pojalle? Siis jos joku voisi antaa

Vierailija
18.11.2025 |

Ihan konkreettisen esimerkin (tuotemerkki) mistä  vaikka oma poika tykkää, ei esim auto tai kirja tai peli. Kiitos jo etukäteen jos autat!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanootti

Vierailija
2/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pojan vanhemman numero. Soitan ja kysyn. Muuten en voi tietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on tämän päivän lelutarjonta. Kaivinkone? Keltainen sellainen

Vierailija
4/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kanootti ja auto ja kirja ja peli.👍

Vierailija
5/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eivät 3 vuotta täyttävät välitä pätkääkään mistään "tuotemerkistä".

Oma poikani oli siinä iässä ikionnellinen, jos sai Brio-puujunasarjaan uusia paloja tai veturin, tai vaikkapa pari pikkuautoa. Toinen tuttu poika taas halusi vain lintukirjoja eikä olisi voinut vähempää olla kiinnostunut autoista.

Vierailija
6/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks vaan että joka lapsen on tehtävä niitä  "PALAPEJÄ" .    🤣🤣😂😂😂😅😅😆🤣😆😅😅

Vierailija
7/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu 3-vuotias on innoissaan dinosauruksista ja autoista. Ehkä joku kirja niihin liittyen, valitettavasti tuotemerkkejä en osaa neuvoa.

Vierailija
8/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistipeli

Vierailija
9/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Richard Scarryn Iloinen autokirja. Klassikko, joka kiehtoo, vaikkei edes tykkäisi autoista (mistä toki valtaosa poikalapsista tykkää). 

Vierailija
10/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua av:tännään vastaukset, aina saa turhaan kysyä. Itse olen kyllä muita auttanut jos olen pystynyt,

ei, ei ole omasta lapsesta kyse vaan lastensuojelun piirissä olevasta eräästä lapsesta. En halua kysyä lapsen vanhemmilta. Tiedän kuitenkin että ovat ikionnellisia kun autan ja muistan lasta. 

ehkä oli huonosti muotoillut kysymys ja ei tarpeeksi mielenkiintoisesti ja selvästi, pahoittelut vaan. Ostan parkkitalon js toivon että lapsi ilahtuu.

t. Ap

Vierailija
11/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos niille jotka kauniisti vastasivat. Onneksi oli teitäkin

ap

Vierailija
12/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taattua av:tännään vastaukset, aina saa turhaan kysyä. Itse olen kyllä muita auttanut jos olen pystynyt,

ei, ei ole omasta lapsesta kyse vaan lastensuojelun piirissä olevasta eräästä lapsesta. En halua kysyä lapsen vanhemmilta. Tiedän kuitenkin että ovat ikionnellisia kun autan ja muistan lasta. 

ehkä oli huonosti muotoillut kysymys ja ei tarpeeksi mielenkiintoisesti ja selvästi, pahoittelut vaan. Ostan parkkitalon js toivon että lapsi ilahtuu.

t. Ap

Lapsi nyt jumalauta ilahtuu vaikka pahvilaatikosta. Vanhemmat ovat niitä jotka nyrpistää nenenäänsä kaikelle. 

Vierailija
13/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Ap

Hyvä ratkaisu, ihan varmasti ilahtuu! En tiedä yhtään kolmivuotiasta, joka ei tykkäisi parkkitalosta. 

Vierailija
14/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ap

Hyvä ratkaisu, ihan varmasti ilahtuu! En tiedä yhtään kolmivuotiasta, joka ei tykkäisi parkkitalosta. 

Siskonpoikien toivelistalla on parkkitalo!👍

Vierailija
15/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, eivät 3 vuotta täyttävät välitä pätkääkään mistään "tuotemerkistä".

Oma poikani oli siinä iässä ikionnellinen, jos sai Brio-puujunasarjaan uusia paloja tai veturin, tai vaikkapa pari pikkuautoa. Toinen tuttu poika taas halusi vain lintukirjoja eikä olisi voinut vähempää olla kiinnostunut autoista.

Lapsen vanhemmat voivat olla hyvinkin tarkkoja, en ikinä koskaan osta lahjaa ihmiselle jota en tunne. Voi olla uskonto, kymmnenen Brio-junaratasarjaa, allergia ym satoja syitä joilla voi tahtomattaan loukata tuntematonta lahjan saajaa, vaikka tarkoitus olisi hyvä.

Anteeksi että olen skeptinen, olen vain kyllästynyt vaativiin narsijoihin somessa. Eikös ne joulukuuseenkin laita hyvin tarkat vaatimukset, hintatietoineen?

Vierailija
16/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lego-paketti on aina hyvä lahja alle kouluikäiselle. Paketeissa on suositusiät. Katso, että lapsi on suositusikävälin alarajoilla. Tällöin paketti ei ainakaan ole liian pienelle lapselle tarkoitettu.

Brion junaradan osat on hyvä idea silloin, jos lapsella on jonkinlainen junarata valmiiksi. Yhdestä lahjapaketista ei vielä saa kovin kummoista rataa, mutta jos osia on jo valmiiksi, saa uusilla monipuolisempia mahdollisuuksia.

Muoviset lelukeittoastiat (esim. kattila, paistinpannu ja kauha) ovat myös tuonikäisten mieleen.

Kolmen lapsen äiti

Vierailija
17/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene leluliikkeeseen ja kysy vinkkiä myyjältä. Varmasti tietävät mitä 3v pojille ostetaan eniten.

Vierailija
18/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIkö vanhemmat osaa olla enää vanhempia tai edes aikuiset aikuisia. Onko palstan ongelma mitä annat jollekin 3 v.killille lahjaksi ja jos ei ole rahaa, onko sekään muiden ongelma? Miettikää aloituksia hiukan järkevämmiksi ja mielenkiintoisimmiksi. Aina vaan aivan turhaa kysymistä ja märinää pennuista, joita itse tänne on tehty omalla vastuulla.

Mitäs patoutumia sinulla on? Etkö saanut vanhemmiltasi synttärilahjoja, vaikka he sinut ihan omalla vastuulla tekivät tänne märisemään joutavia toisten aloituksiin.

Vierailija
19/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duploja.

Vierailija
20/29 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eks vaan että joka lapsen on tehtävä niitä  "PALAPEJÄ" .    🤣🤣😂😂😂😅😅😆🤣😆😅😅

Juu, juu.  Kaikille vaan niitä palapelejä, 🤭