Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ison miehen kanssa

Vierailija
18.11.2025 |

Kiinnostaa tietää, miten naiset koette tämän? Enkä nyt siis puhu erityisesti melan koosta tai ylipainosta, vaan siitä, että kumppani vain on huomattavasti isompi.

Nykyinen naisystäväni on minua (190 cm) selkeästi pienempi, n. 160 cm, ja tuntuu että hän on välillä aivan kiimassa, vaikka itseäni samalla pelottaa, etten vain rusennuta häntä alleni. Ratsastaessa tuntuu kuin hänellä jalat eivät osuisi edes patjaan. Usein kesken rakastelun erehdyn ihan suotta kysymään, että eihän vain satu tai kalu ole liian syvällä. Kiihkoissaan tätä kokoeroa on kuitenkin vaikea muistaa.

Aiemmassa suhteessa 177 senttisen kumppanin kanssa kokoero oli "sopiva", ja moni asia sikäli helpompaa. Rakastan kuitenkin nykyistä aivan älyttömästi, ja seksi on kaiken kaikkiaan oikein tyydyttävää. Tämä asia jää kuitenkin välillä mietityttämään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienenä naisena haluan takaapäin tai itse ratsastan , silloin ei tarvitse pelätä 

Vierailija
2/8 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on asennosta kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama, kuin se, että naiset ei uskalla istua kunnolla miehen naamalle, vaikka tää on monien miesten unelmien täyttymys.

Itse kiihotun isoista miehistä. Mä HALUAN sun painon mun päälle ja tuntea itseni pieneksi ja "avuttomaksi". Tietenkin tämä on vain minun juttuni, joku ei tykkää. 

Vierailija
4/8 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 154/55kg ja mieheni 198/110kg. Koskaan ei ole ollut mitään seksiongelmia. Tiedän kyllä saaneeni kun isomies on nainut takaa. Ratsastaminen on myös mahtavaa isolla miehellä.

Vierailija
5/8 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitämitä, tuohan on vaan ihanaa. Meillä miehen kanssa suunnilleen sama kokoero ja meistä molemmista se on äärimmäisen kiihottavaa. Saan parhaat orgasmit lähetyssaarnaajassa, iso mies voimakkaana päälläni. Koskaan minuun ei satu, ainoastaan takaapäin ekat työnnöt on tehtävä vähän varoen. 

Vierailija
6/8 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on toisinpäin eli iso nainen ja pieni mies. Ratsastaessa sen kyllä huomaa, huoh!

Vierailija
7/8 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isompi mies, sen parempi. Juuri kuten yksi yllä sanoi, se ison miehen paino ja vahvuus siinä päällä on hyvin kiihottavaa. 

Vierailija
8/8 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 154/55kg ja mieheni 198/110kg. Koskaan ei ole ollut mitään seksiongelmia. Tiedän kyllä saaneeni kun isomies on nainut takaa. Ratsastaminen on myös mahtavaa isolla miehellä.

Miltei sama kokoero, mies 197/120kg ja itse 158/50. Lähetyssaarnaajassa täytyy vähän varoa, muuten ei ongelmaa. Ei se ihmeempää ole ison miehen kanssa ole, mieheni oli todella lihaksikas ennen, ehkä silloin oli vähän eroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän