Onko sinulla hyvä vai huono itsetunto?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Vpit aloittaa kertomalla ensin itse.
Aika aggressiivinen aamu sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika typerää tehdä tällaisia aloituksia.
No mulla on ainakin jatkuva huijarisyndrooma, varsinkin töissä. Tiedostan osaavani kyllä työni, mutta jotenkin silti aina vähättelen sitä (osaamista siis). En osaa suhtautua hyvin kehuihin tai kiitokseen. Tämä ainakin on mulla ollut suurimpana esteenä vaikkapa työnhaussa tai etenemisessä (myös kunnianhimon puute vaikuttaa osaltaan, enkä tiedä paljonko tästäkin johtuu huonosta itsetunnosta).
En myöskään kovin aktiivisesti ota yhteyttä ihmisiin, koska aina takaraivossa jyskyttää "mitähän se nyt minusta ajattelee" ja "ei se nyt edes halua varmaan olla mun kans tekemisissä". Tästä osa on myös yhteydessä mun lieviin introverttipiirteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia keskustelua ja reflektointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia keskustelua ja reflektointia.
Mene sinä ihan itse saunan taakse ja ota mutka mukaan
Vierailija kirjoitti:
No mulla on ainakin jatkuva huijarisyndrooma, varsinkin töissä. Tiedostan osaavani kyllä työni, mutta jotenkin silti aina vähättelen sitä (osaamista siis). En osaa suhtautua hyvin kehuihin tai kiitokseen. Tämä ainakin on mulla ollut suurimpana esteenä vaikkapa työnhaussa tai etenemisessä (myös kunnianhimon puute vaikuttaa osaltaan, enkä tiedä paljonko tästäkin johtuu huonosta itsetunnosta).
En myöskään kovin aktiivisesti ota yhteyttä ihmisiin, koska aina takaraivossa jyskyttää "mitähän se nyt minusta ajattelee" ja "ei se nyt edes halua varmaan olla mun kans tekemisissä". Tästä osa on myös yhteydessä mun lieviin introverttipiirteisiin.
Mulla ihan sama, paitsi että välillä herätessä on ihan hyvä itsetunto, ja toisinaan huonompi. Jos olisin kunnianhimoisempi, ja käyttäisin potentiaaliani enemmän, voisin luultavasti pärjätä paremmin henkisesti.