Miesten ja naisten toisistaan poikkeava tapa rakastua
Miehet on aina kautta historian näyttänyt teoillaan onko hän naisen arvoinen. Nainen sen sijaan ei teoillaan voita miehen rakkautta. Se, miten miehet ajattelee ja miten he rakastuvat naiseen, on erilaista kuin naisille. Mies rakastuu syvemmin sen myötä, mitä enemmän hän tekee ja panostaa naiseen. Nainen taas rakastuu syvemmin sen myötä, miten paljon mies tekee ja panostaa häneen.
Miehet rakastaa haasteita ja haluaa ansaita asioita työllään. He eivät arvosta asioita jotka on helposti saatavilla. Jos mies joutuu tekemään paljon työtä naisen eteen, niin hän tulee arvostamaan tätä naista paljon enemmän, kuin toista naista, joka teki sen kaiken työn miehen puolesta.
Silloin kun mies tietää (tietoisesti tai alitajuisesti), ettei ikinä nähnyt vaivaa naisen eteen, eikä koskaan ansainnut naisen rakkautta teoillaan - hän tulee myös kohtelemaan naista huonommin. Mitä enemmän siis naisena teet asioita miehen eteen ja mitä helpommin annat itsestäsi miehelle deittailun alussa, sitä alemmas sinun arvo miehen silmissä laskee. Nainen ei siis ole se joka koe-esiintyy tai todistelee arvoaan miehelle. Miehet taas luonnostaan jahtaa naisia ja näyttää rakkauttaan teoillaan.
Miehet ja naiset yksinkertaisesti on erilaisia. Miesten täytyy tehdä ensin jotain, voidakseen tuntea olonsa hyväksi. Naisten taas täytyy ensin tuntea olonsa hyväksi, voidakseen tehdä jotain. Miehet haluavat tulla rakastetuiksi sen vuoksi, mitä he tekevät. Naiset taas haluavat tulla rakastetuiksi sen vuoksi, keitä he ovat. Miehet haluavat tuntea itsensä tarvituksi ja kunnioitetuksi. Naiset taas haluavat tuntea itsensä halutuksi, tavoitelluksi ja ihailluksi.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kas, olenkin näköjään mies.
Onneksi mieheni on nainen.
Tämä on ihan ok! Jotkut naiset luonnostaan nauttii enemmän olostaan maskuliinisessa roolissa - ja jotkut miehet taas olostaan feminiinisessä roolissa. On hyvä, että kaikki löytää itselleen sopivan vastaparin.
Ilmankos ollaan pysytty yhdessä jo 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos ollaan pysytty yhdessä jo 30 vuotta.
Onneksi olkoon! Toivottavasti tämä on minullakin edessä.
Onko miehiä paikalla? Miesnäkökulma kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Että sellaista harlekiinituubaa
Miehiin tämä somessa uppoaa.
Googlekäännös toisen kirjoittamana. Olen lukenut tämän englanniksi muualta.
Vierailija kirjoitti:
Googlekäännös toisen kirjoittamana. Olen lukenut tämän englanniksi muualta.
Ei kyllä ole! Käytin tämän kirjoittamiseen tunteja. :D
Hmm.. Miesnäkökulmasta jos nainen ei vaikuta kiinnostuneelta niin kannattaako tähän käyttää aikaa ja vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Miesnäkökulmasta jos nainen ei vaikuta kiinnostuneelta niin kannattaako tähän käyttää aikaa ja vaivaa?
Jos nainen on vastaanottavainen, niin kannattaa. Nainen saattaa lämmetä sinulle vähitellen.
Jos taas nainen pistää vastaan ja torjuu sinun tarjoamat palvelukset, niin anna olla ja jatka matkaa.
Pitää paikkansa ainakin omalla kohdalla.
minä ihastun ripuli ääniin jotka kaikuu vessasta ja masturboin brutanaalisti
Jos on matala testosteronitaso kuten miehillä nykyään usein on, niin ei kiinnosta tuo minkään asian eteen tekeminen.
Moni mies ei myöskään tiedä miten naisia/naista kannattaisi tavoitella.
Lopulta rakkautta ei voi ansaita pelkästään teoilla, vaan täytyy toimia myös biologisesti yhteen.
Nykyisessä parisuhteessa olen ollut viisaampi. Edellisissä parisuhteissa riensin palvelemaan miestä ja täyttämään kaikki toiveet. Nyt en tee mitään ja olen passiivinen. Entisissä parisuhteissa sain halveksuntaa, haukkumista ja huonoa kohtelua, nyt saan hellyyttä, rakkautta ja arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisessä parisuhteessa olen ollut viisaampi. Edellisissä parisuhteissa riensin palvelemaan miestä ja täyttämään kaikki toiveet. Nyt en tee mitään ja olen passiivinen. Entisissä parisuhteissa sain halveksuntaa, haukkumista ja huonoa kohtelua, nyt saan hellyyttä, rakkautta ja arvostusta.
Tämä on niin totta. Olen itsekin mokaillut aiemmin, mutta nyt olen viisaampi. Toivon, että mahdollisimman moni nainen aukaisee silmänsä!
Ja en muuten missään nimessä halveksi naisia, jotka tekee ihan liikaa miehen eteen, sillä olen itsekin ollut se idiootti.
Vähän asian vierestä mutta minua ihmetyttää Suomessa koulut käynyt nainen, joka niin tulisesti rakastuu niin ihanaan vuohipaimeneen ja sanoo vielä olevansa feministi.
Kas, olenkin näköjään mies.
Onneksi mieheni on nainen.