Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ja naisten toisistaan poikkeava tapa rakastua

Vierailija
17.11.2025 |

Miehet on aina kautta historian näyttänyt teoillaan onko hän naisen arvoinen. Nainen sen sijaan ei teoillaan voita miehen rakkautta. Se, miten miehet ajattelee ja miten he rakastuvat naiseen, on erilaista kuin naisille. Mies rakastuu syvemmin sen myötä, mitä enemmän hän tekee ja panostaa naiseen. Nainen taas rakastuu syvemmin sen myötä, miten paljon mies tekee ja panostaa häneen.

Miehet rakastaa haasteita ja haluaa ansaita asioita työllään. He eivät arvosta asioita jotka on helposti saatavilla. Jos mies joutuu tekemään paljon työtä naisen eteen, niin hän tulee arvostamaan tätä naista paljon enemmän, kuin toista naista, joka teki sen kaiken työn miehen puolesta. 

Silloin kun mies tietää (tietoisesti tai alitajuisesti), ettei ikinä nähnyt vaivaa naisen eteen, eikä koskaan ansainnut naisen rakkautta teoillaan - hän tulee myös kohtelemaan naista huonommin. Mitä enemmän siis naisena teet asioita miehen eteen ja mitä helpommin annat itsestäsi miehelle deittailun alussa, sitä alemmas sinun arvo miehen silmissä laskee. Nainen ei siis ole se joka koe-esiintyy tai todistelee arvoaan miehelle. Miehet taas luonnostaan jahtaa naisia ja näyttää rakkauttaan teoillaan.

Miehet ja naiset yksinkertaisesti on erilaisia. Miesten täytyy tehdä ensin jotain, voidakseen tuntea olonsa hyväksi. Naisten taas täytyy ensin tuntea olonsa hyväksi, voidakseen tehdä jotain. Miehet haluavat tulla rakastetuiksi sen vuoksi, mitä he tekevät. Naiset taas haluavat tulla rakastetuiksi sen vuoksi, keitä he ovat. Miehet haluavat tuntea itsensä tarvituksi ja kunnioitetuksi. Naiset taas haluavat tuntea itsensä halutuksi, tavoitelluksi ja ihailluksi. 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, olenkin näköjään mies. 

Onneksi mieheni on nainen. 

Vierailija
2/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, olenkin näköjään mies. 

Onneksi mieheni on nainen. 

Tämä on ihan ok! Jotkut naiset luonnostaan nauttii enemmän olostaan maskuliinisessa roolissa - ja jotkut miehet taas olostaan feminiinisessä roolissa. On hyvä, että kaikki löytää itselleen sopivan vastaparin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos ollaan pysytty yhdessä jo 30 vuotta.

Vierailija
4/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos ollaan pysytty yhdessä jo 30 vuotta.

Onneksi olkoon! Toivottavasti tämä on minullakin edessä. 

Vierailija
5/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää paskaa taas.

Vierailija
6/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaista harlekiinituubaa

Vierailija
7/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp.

Vierailija
8/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehiä paikalla? Miesnäkökulma kiinnostaa! 

Vierailija
9/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellaista harlekiinituubaa

Miehiin tämä somessa uppoaa.

Vierailija
10/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlekäännös toisen kirjoittamana. Olen lukenut tämän englanniksi muualta.

Vierailija
12/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlekäännös toisen kirjoittamana. Olen lukenut tämän englanniksi muualta.

Ei kyllä ole! Käytin tämän kirjoittamiseen tunteja. :D 

Vierailija
13/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Miesnäkökulmasta jos nainen ei vaikuta kiinnostuneelta niin kannattaako tähän käyttää aikaa ja vaivaa?

Vierailija
14/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Miesnäkökulmasta jos nainen ei vaikuta kiinnostuneelta niin kannattaako tähän käyttää aikaa ja vaivaa?

Jos nainen on vastaanottavainen, niin kannattaa. Nainen saattaa lämmetä sinulle vähitellen. 

Jos taas nainen pistää vastaan ja torjuu sinun tarjoamat palvelukset, niin anna olla ja jatka matkaa. 

Vierailija
15/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa ainakin omalla kohdalla. 

Vierailija
16/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ihastun ripuli ääniin jotka kaikuu vessasta ja masturboin brutanaalisti

Vierailija
17/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on matala testosteronitaso kuten miehillä nykyään usein on, niin ei kiinnosta tuo minkään asian eteen tekeminen. 

Moni mies ei myöskään tiedä miten naisia/naista kannattaisi tavoitella. 

Lopulta rakkautta ei voi ansaita pelkästään teoilla, vaan täytyy toimia myös biologisesti yhteen. 

Vierailija
18/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä parisuhteessa olen ollut viisaampi. Edellisissä parisuhteissa riensin palvelemaan miestä ja täyttämään kaikki toiveet. Nyt en tee mitään ja olen passiivinen. Entisissä parisuhteissa sain halveksuntaa, haukkumista ja huonoa kohtelua, nyt saan hellyyttä, rakkautta ja arvostusta. 

Vierailija
19/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisessä parisuhteessa olen ollut viisaampi. Edellisissä parisuhteissa riensin palvelemaan miestä ja täyttämään kaikki toiveet. Nyt en tee mitään ja olen passiivinen. Entisissä parisuhteissa sain halveksuntaa, haukkumista ja huonoa kohtelua, nyt saan hellyyttä, rakkautta ja arvostusta. 

Tämä on niin totta. Olen itsekin mokaillut aiemmin, mutta nyt olen viisaampi. Toivon, että mahdollisimman moni nainen aukaisee silmänsä!

Ja en muuten missään nimessä halveksi naisia, jotka tekee ihan liikaa miehen eteen, sillä olen itsekin ollut se idiootti. 

Vierailija
20/42 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asian vierestä mutta minua ihmetyttää Suomessa koulut käynyt nainen, joka niin tulisesti rakastuu niin ihanaan vuohipaimeneen ja sanoo vielä olevansa feministi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi