Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder täynnä feikkiprofiileja

Vierailija
17.11.2025 |

Olen 61v mies ja olen ollut kovin epäluuloinen Tinderin suhteen. Olen kuullut ja lukenut, että ei sieltä miehet saa mitä kontakteja. Päätin kuitenkin kokeilla. Tein ihan asiallisen profiilin kuvineen ja teksteineen. Odotukset oli aika nollassa.

Hämmästys oli sitten melkoinen, kun profiilin teon jälkeen 3 sekunnin sisällä tuli 5 tykkäystä ja kivan näköisiltä naisilta. kun sitten aloin avaamaan profiileita tuli olo, että nyt join mättää. Jokainen oli kaunis 40-45 vuotias, järjestään hoikkia ja 165-167cm pitkiä ja mikä hämmästyttävää, kaikilla oli lukiokoulutus ja samanlaiset harrastukset. Kun vastasin tykkäyksiin, eihän sieltä tietenkään heti vastausta tullut. Ajattelin, että noin näteille naisille tulee paljon viestejä, joten eivät ehdi kaikkiin heti vastatakaan.

Seuraavan päivänä tuli taas pari uutta tykkäystä ja seuraavan uudet. Vaikka olin treffikuplassa, nyt alkoi lopulta lamppu syttyä. Mitä hittoa tapahtuu? Nyt ajatellen asia on päivänselvä. Tinderiin on tehty tekoälysysteemit, jotka reagoivat kun tällainen "pappa" tulee sinne. Ne alkavat syöttää sinne profiileita nuorista naisista "jotka kaipaavat isukin kanssa seikkailua". 

Tekstipuoli on vielä aika huono ja voi olla että siellä on jotain palkattua väkeäkin mukana. Paras oli kun ujon oloinen varmaan 25 tyttö lähestyi aika miehekkäällä tekstillä. Siinä vaiheessa en paljon enää miettinyt vaan vastaukseni oli: mitä äijä? Ketju hiljeni.

Halusin tämä kirjoittaa ihan naisillekin tiedoksi, että tällaista se on miesten puolella ja jos saatte outoja vastauksia, syy saattaa olla siinä, että miehet luulee sinuakin jonkinlaiseksi botiksi tai agentiksi.

PS. Kaksi oikeaakin naista siellä tapasin viestien merkeissä kuukauden aikana (niin ainakin luulen;). Täytyy sanoa, että into koko touhuun lopahti kyllä jo ihan alkuun, kun tajusin meiningin. Mitä sitten kun tekoäly vieläkin kehittyy? Harmi niille, jotka tosissaan etsivät kumppania.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä teksti. Ei ihme, että Tinderin suosio on romahtanut, ei siellä enää ole normaaleja ihmisiä.

Vierailija
2/7 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on bisnes he tekevät siellä mitä vaan, että juuri miehet pysyisivät sovelluksessa mahdollisimman pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama varmaan kaikissa apeissa. Koneet treffaa toisiaan.

Vierailija
4/7 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Match tms niin sekunneissa löytyi täällä korvessa 20km säteellä upeita naisia.  Olisi pitänyt maksaa että olisi päässyt keskustelemaan. 

Yksi tuttu nainen oli 130km päästä olevinaan ja asuvinaan lähellä.  Otin kuvakaappauksen ja lähetin hänelle Whatsapp viestinä.  Kertoi olleensa Tinderissä ja sieltä kuvat kaapattu ja osa esittelytekstiäkin.

Vierailija
5/7 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu Tinderissä botiksi, vaikka ihan oikea olen. Joskus näinkin päin 😂

Vierailija
6/7 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa treffipalveluissa iso osa ns naisista on feikkiprofiileja. Osa ihan sen takia, että miehet siellä jaksaisivat olla. 

Vierailija
7/7 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kävi mulle myös. Heti tuli tykkäyksiä 5 kpl jonka jälkeen koitin maksullista versiota ja sitten ei tapahtunut mitään. No poistin koko roskan ja tein kokeilumielessä uudelleen oman profiilini ja taas oli heti tykkäyksiä. Tuon kalastelun pitäisi olla laitonta ja toki noin 50% profiileista on selvästi feikkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän