Puistossa tänään =/
Mentiin miehen ja lasten kans aamulla puuistoon ja valehtelematta kaikki hoitolapset hakautuivat osa mun ja meidän pienemmän pojan luo ja osa miehen ja meidän isomman pojan luo leikkimään.
Ja hoitajat vaan jaarittelee, lapsista huomas, että tahtoivat hetken sitä aikuisen leikkiseuraa.
Miksi ne pph:t ei voi pientä hetkeä ulkoiluajasta leikkiä tai edes keinuttaa niitä hoitolapsia?? JOs ulkoilevat 1.5h siitä 30min leikkivät lasten kans aikaa jää juoruta!
Kommentit (28)
Se kun tuossa vain on joka päiväistä. Toiset juoksee räkä poskella ja kukaan ei juurikaan katso perään, yksikin meinas karata.
Vaikka eipä ne päiväkodeissakaan kummemmin leiki..siis hoitajat.
kun niin tarkkaan tiedät että eivät koskaan leikitä tai pyyhi edes lasten neniä? onnittelut ap :lle on se hyvä että sinä olet täydellinen äiti, niin me muut voidaan ottaa rennommin.
Mun mielestä työaikana tehdään työt kunnolla. En mäkään omassa duunissa jaarittele tuntitolkulla niitä näitä, vaikka vapaa-ajalla niin saatan tehdäkin. Tolla " tekeehän äiditkin" -periaatteella pph vois juoruta sitten päivät puhelimessa ja shoppailla ja istua kahviloissa...
Ja kyllä mä luulen et niiden lasten vanhemmat toivois sen hoitajan olevan lasten kanssa, onhan se hänen työtään.
En mäkään omassa työssäni voi vaan jaaritella muiden kans tai muuten vähät välittää.
KOKO ajan pitää lasta kiikutaaa heiluttaa tai hyppyyttä ja pitää ihan kyljessä kiinni. halusi lapsi sitä tai ei HYVÄ äiti leikkii tai kiikkaa lapsen kanssa 24 / 7 . päiväkotien ja pph tädit ovat vaan laiskoja vetelyksiä, jotka eivät osaa oikein hoitaa pikku nicopetteriä kun äiti on rentoutumassa ja viettämässä omaa aikaa.
Ja mun lapset saa leikkiä muidenkin kans ja leikkivätkin. 11kk kans täytyy kyllä olla, ei kävele, mutta tykkää kun kävelyttää. Ei hän jaksa 2h istua hiekkalaatikolla yksikseen. Ja kyllä meidän 2v6kk haluaa välillä äidin kans leikkiä tai isin jos isi mukana. Ja tuskin ne muut lapset ois tulleet elleivät olisi halunneet aikuista seuraa...
totta hoitajan tehtävä on hoitaa lapsia ja kyllä hän sen tekeekin, vaikka ei joka sekuntti leikitä lasta, monet lapset ihan tyytyväisä että saavat leikkiä rauhassa. ja milläs leikit yhtä aikaa 10 lapsen kanssa.
ja tätä äidin ei tarvii hoitaa lasta koska on kotiäiti ajatusta en ymmärrä ollenkaan...
ainakin menen sinne puistoon, että saisin jutella muiden äitien kanssa ja lapseni voisi leikkiä toisten lasten kanssa. Onko se jokin rikos?