Miten muka kirjastossa tai konsertissa tms. voisi tavata elämänsä miehen?
En ole sinkku eli en etsi miestä. Mutta olen miettinyt paljon tätä neuvoa, mitä sinkuille usein annetaan. Että älä jää kotiin, ei sinua sieltä kukaan mies löydä vaan mene ihmisten ilmoille vaikka kirjastoon tai konserttiin, siellä se oikea lopulta kävelee vastaan. No ei kävele, sinkkuja sumutetaan tässä. Käyn usein kirjastossa, ja ensinnäkin siellä suositellaan hiljaisuutta ja toisekseen kaikki on niin keskittyneet kirjojen etsimiseen tai lukemiseen, niin ei kukaan katso edes ympärilleen avoimena tutustumisille. Konserteissa taas on tarkoitus istua hiljaa, koska pulina häiritsee pianistia tai orkesteria. Ja vaikka käyn usein konserteissa ei viereen ole koskaan istunut ketään muuta kuin naisia tai sitten miehiä vaimonsa seurassa. Bussipysäkilläkin on käytännössä vain naisia, lapsia, teinejä, vanhuksia tai laitapuoleenkulkijoihin viittaavia miehiä. Ei noissa paikoissa ole ketään 20-50-vuotiasta vapaata miestä, jolla voisi siellä jutella. Miksi siis sinkuille tämä neuvo?
N37, avioliitossa.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi tehdä tutkimusta siitä mistä ihmiset yleensä löytää parisuhteen.
Itse olen löytänyt miehet baarista. Vaikka olen tavannut miehiä koulussa ja harrastuksissa, nähnyt kirjastossa, kaupassa... suhteisiin on johtaneet vain baarissa tavatut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Bussipysäkilläkin on käytännössä vain naisia, lapsia, teinejä, vanhuksia tai laitapuoleenkulkijoihin viittaavia miehiä."
Häh, millä me kunnon miehet sitten kuljetaan? :D
Jaa-a. Ehkä te tulette pysäkille niin viime tipassa, että juoksette bussin kiinni ettekä seisoskele siinä pysäkillä odottelemassa bussi. Tai ehkä kuljette autolla tai työkaverin kyydillä. En voi tietää. Olen vain katsellut ympärilleni ja kerroin mitä olen nähnyt. Ap
Aijaa no minä olen nähnyt bussit ja junat täynnä ihan kaikenlaisia ihmisiä - myös tavallisia miehiä. Omista työkavereistakin valtaosa kulkee julkisilla.
Mutta et voi mennä juttelemaan sille, jonka näet istuvan parin penkkirivin päässä ikkunapaikalla niin, että käytäväpaikka o
Onko ylipäätään ok mennä viereen, vaikka paikka olisi vapaa? Näin miehenä ei tulisi mieleenkään ahdistella ja ajaa nurkkaan tuolla tapaa.
Olen nainen. Minua on tultu bussissa kysymään treffeille. Täysin tuntematon mies keskellä päivää. Sanoin ei kiitos. Sinänsä oli ok että kysyi, mutta oli ihan punainen ja änkytti, niin ei tuntunut sopivalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi tehdä tutkimusta siitä mistä ihmiset yleensä löytää parisuhteen.
Itse olen löytänyt miehet baarista. Vaikka olen tavannut miehiä koulussa ja harrastuksissa, nähnyt kirjastossa, kaupassa... suhteisiin on johtaneet vain baarissa tavatut.
Arvostelukyky hämärtyy puolin jos toisin
Vierailija kirjoitti:
"Bussipysäkilläkin on käytännössä vain naisia, lapsia, teinejä, vanhuksia tai laitapuoleenkulkijoihin viittaavia miehiä."
Häh, millä me kunnon miehet sitten kuljetaan? :D
Pikkupilit bemareilla ja mersuilla, muut autoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa mistä löysitte parisuhteen?
Minä löysin baarista, mutta se tapahtui 2000-luvun puolivälissä, jolloin ihmiset vielä.kävivät baareissa ja ennen kaikkea, naiset ja miehet lähestyivät siellä toisiaan.
Ekan avoliittoni miehen löysin baarista vuonna -99 ja nykyisen avioliittoni miehen nettideitistä 12 vuotta sitten. Siinä välissä oli joku lyhyt seurustelu, ne löytyi kaikki netistä.
Vierailija kirjoitti:
Juokset konsertissa lavalle, vedät munasilleen ja huudat mikrofoniin: mä oon muuten säkkipillin soittaja kun tuo vartia tulee ja ottaa mun palleista otteen kohta niin musta kuuluu sellainen pillimäinen vihellys.
Ite oon bluesjäbä. Blues on hyvää musaa kun siinä kuulee kaikki soittimet erikseen. Koneella tuotetussa musassa mitä ne paljon radiosta veivaa niin ei erotu soittimet.
Mies löytyi sovitusjonosta. Oli pitkä jono ja tuli taakse ihmetteleen että onko tässä jonon pää. Siitä sit juttelemaan ja aika meni kauppakeskuksessa aika hyvin :)
Löysin baarista.
Kaksi poliittisesti aktiivista tuttuani tapasi miehet, kun olivat jakamassa vaalimainoksia kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Löysin baarista.
Kaksi poliittisesti aktiivista tuttuani tapasi miehet, kun olivat jakamassa vaalimainoksia kadulla.
Minkä puolueen mainoksilla tärppäsi? Veikkaan kolmea perinteistä tai persut. Miehet yleensä karttavat radikaali vasemmistoa.
Kyllä itselleni miehet on tulleet konserteissa juttelemaan, kun olen ollut yksin. Ihan kadullakin on juteltu.
Kliseisesti juhannuksena lavatansseista.