Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin lapsia hankkineita suorastaan vituttaa lapsettomat?

Vierailija
16.11.2025 |

Kuitenkin nämä lapsia hankkineet usein julistavat, että lapset on elämän suola ja paras asia maailmassa, niin miksi he ovat lapsettomille katkeria?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tyytyväinen omaan elämäänsä niin ei ole tarvetta kritisoida toisten elämänvalintoja. Ilmeisesti se lapsiarki sitten kaduttaa.

Ei ole kaduttanut päivääkään . Tein lapset nuorena ja nyt olen vapaa kaikesta kun erosin vielä äijästä..  🤣🤣🤣🤣🤣

Jos olet vapaa kaikesta, kuka maksoi/maksaa lapsen elatuksen ja kuka hoitaa/hoiti kasvatuksen? Sinä. Et siis ole ollut vapaa, vaan juridisesti velvoitettu huoltamaan lasta.

Jos olisit vapaa lapsesta, sinulla ei olisi lasta ollenkaan.

Hänhän kirjoitti, että "nyt olen vapaa kaikesta" eli jos osaat lukea, niin: NYT.

Opetelkaa palstalaiset lukemaan, jatkuvasti tuollaista lukutaidottomuutta täällä.

Vierailija
22/23 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tyytyväinen omaan elämäänsä niin ei ole tarvetta kritisoida toisten elämänvalintoja. Ilmeisesti se lapsiarki sitten kaduttaa.

Ei ole kaduttanut päivääkään . Tein lapset nuorena ja nyt olen vapaa kaikesta kun erosin vielä äijästä..  🤣🤣🤣🤣🤣

Jos olet vapaa kaikesta, kuka maksoi/maksaa lapsen elatuksen ja kuka hoitaa/hoiti kasvatuksen? Sinä. Et siis ole ollut vapaa, vaan juridisesti velvoitettu huoltamaan lasta.

Jos olisit vapaa lapsesta, sinulla ei olisi lasta ollenkaan.

Hänhän kirjoitti, että "nyt olen vapaa kaikesta" eli jos osaat lukea, niin: NYT.

Opetelkaa palstalaiset lukemaan, jatkuvasti tuollaista lukutaidottomuutta täällä.

Onko lapsi kadonnut olemasta?

Palautuiko lapsen elatukseen käytetyt rahat takaisin tilille, kun lapsi muutti kotoa?

Jne...

Kannattais sun opetella lukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin pohtinut. Vanhemmuus ja velaus on valintoja. Kummatkin valinnat voi tehdä ihmisen onnelliseksi. Velaudessa toki on se etu että jos valinta alkaakin kaduttaa (epätodennäköistä) niin sitten siitä ei kärsi lapsi vaan ainoastaan itse. Mutta jos katuu vanhemmuutta, lapsi kärsii ja lapsi on peruuttamaton valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi