Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin lapsia hankkineita suorastaan vituttaa lapsettomat?

Vierailija
16.11.2025 |

Kuitenkin nämä lapsia hankkineet usein julistavat, että lapset on elämän suola ja paras asia maailmassa, niin miksi he ovat lapsettomille katkeria?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee lapsia sosiaalisen hyväksynnän takia. Sitten vituttaa, kun muut eivät "elä niikuin kuuluu", eli tee lapsia, koska "niitä kuuluu tehdä".

Vierailija
2/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama meininki kuin asunnon tai talon omistajilla, jotka aina kyselevät: "Mikset sinäkin maksa korollista lainaa pankille?" :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tekee lapsia sosiaalisen hyväksynnän takia. Sitten vituttaa, kun muut eivät "elä niikuin kuuluu", eli tee lapsia, koska "niitä kuuluu tehdä".

Jep. Ei normaaleja vanhempia ole koskaan vituttanut lapsettomuuteni.

Vierailija
4/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyytyväinen omaan elämäänsä niin ei ole tarvetta kritisoida toisten elämänvalintoja. Ilmeisesti se lapsiarki sitten kaduttaa.

Vierailija
5/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

En tiedä.

Voin vain arvailla.

Jotain itsetuntoon ja käsittelemättömiin pelkoihin liittyvää?

Vierailija
6/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhupuhetta! Ketään ei vituta kukaan lapseton. Kenenkä sairaissa aivoissa tällainen väite on edes syntynyt? 

Vierailija
7/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhupuhetta! Ketään ei vituta kukaan lapseton. Kenenkä sairaissa aivoissa tällainen väite on edes syntynyt? 

Jos lukisit edes paria lapsettomuus/vela ketjua täällä, et kysyisi tuota kysymystä.

Veloihin kohdistuvaa vihaa on paljon Suomessakin.

Vierailija
8/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä, mutta kyrvänsyylä oot.

Vierailija
9/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa velat koska jos eivät ole suunnattoman rikkaita, eli maksaa paljon veroja, heidän olemassaolollaan ei ole mitään merkitystä yhteiskunnalle.

Vierailija
10/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vituttaa velat koska jos eivät ole suunnattoman rikkaita, eli maksaa paljon veroja, heidän olemassaolollaan ei ole mitään merkitystä yhteiskunnalle.

Rikkaat velat sentään maksaa veroja sinunkin edestä ja koska vapaa-aikaa on enemmän, osallistuvat esim. vapaaehtoistyöhön, lahjoituksiin yms

Luetteletko sinun objektiivisesti mitattavat saavutuksesi tähän:

Vierailija
11/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas vituttaa maksaa veroa sun kakaroista.

T. Vela

Vierailija
12/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi ne lapselliset vi tuttaa. 

Vierailija
13/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Ei niitä lapsettomat vituta, vaan se, että ovat itse menneet lisääntymään ja sitten huomanneet, että vanhemmuus ja perhe-elämähän on erittäin perseestä.

Vierailija
14/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan jotenkin laumasta poikkeavia kiusataan. Tämähän alkaa jo päiväkodissa. Ihmiset eivät kestä erilaisuutta, vaikka sitä aina niin hehkutetaan että kaikki pitää hyväksyä ja kaikkia pitää rakastaa yms. 

Vierailija
15/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tyytyväinen omaan elämäänsä niin ei ole tarvetta kritisoida toisten elämänvalintoja. Ilmeisesti se lapsiarki sitten kaduttaa.

Ei ole kaduttanut päivääkään . Tein lapset nuorena ja nyt olen vapaa kaikesta kun erosin vielä äijästä..  🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
16/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus. Ei niitä lapsettomat vituta, vaan se, että ovat itse menneet lisääntymään ja sitten huomanneet, että vanhemmuus ja perhe-elämähän on erittäin perseestä.

Ei ainakaan meillä ,kivaa on lasten kanssa.

Vierailija
17/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vela

Mun lapsia vituttaa maksaa sinun eläkkeesi.

Vierailija
18/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaduttanut päivääkään . Tein lapset nuorena ja nyt olen vapaa kaikesta kun erosin vielä äijästä..  🤣🤣🤣🤣🤣

Jos olet vapaa kaikesta, kuka maksoi/maksaa lapsen elatuksen ja kuka hoitaa/hoiti kasvatuksen? Sinä. Et siis ole ollut vapaa, vaan juridisesti velvoitettu huoltamaan lasta.

Jos olisit vapaa lapsesta, sinulla ei olisi lasta ollenkaan.

Vierailija
19/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa? En mä tiedä ketään, jota viduttaisi lapsettomat. Tai mistä mä tiedän jos jotain salaa viduttaa, mutta en ole huomannut. 

Yleensähän ihmiset joilla on lapsia, eivät haluaisi olla lapsettomia.

Vierailija
20/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vela

Mun lapsia vituttaa maksaa sinun eläkkeesi.

Lisääntyminen on vapaaehtoista. Kummallista miten tämä yksinkertainen lause, ja sen seuraukset, suututtaa niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan