Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko päätynyt joskus työkaverin kanssa yhdyntään kesken työvuoron?

Vierailija
16.11.2025 |

Ja tähän ei lasketa niitä, että oltiin kumppanin kanssa samassa työpaikassa blaablaablaa. Lähinnä, että kyseinen sekstailu on ollut sen ihmisen kanssa myös ensimmäinen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yövuorossa varmaan 10 vuotta sitten. Oli sellainen yh-äippä, joka oli aika kaksimielinen ja siitä se sitten lähti. Ei huonoa muisteltavaa ollenkaan :)

Vierailija
22/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen,olin eräässä pienehkössä elintarvike tehtaalla töissä ja tuli nuori kesätyttö kk ajan kesätöihin,heti ensimmäisellä työpv iltavuoron kahvitauolla alko surkutella ku poikkis vaan pelaa sotapelejä ja ei yhtään osoita kiinnostusta seksiin.minä kysyin että saako tämmönen keskiikänen ukkeli sua nussii,tyttö veti pöksyt nilkkoihin ja meni tuolille polvilleen ja sano et tee mitä haluat..no Panin molempiin reikiin ku kaniini ja tehtiin sitä joka ma ilta koko kesän ajan.lämmöllä muistelen sitä pientä persettä ja tiukkoja reikiä.

Hehheh kuukaudeksi tuli töihin ja sit koko kesän ajan naitiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sentään niin pitkälle päästy, mutta kyllä paljon muuta lääppimistä ja sylikkäin oloa.

toki se että toinen oli yli 20 vuotta nuorempi ja hänen iso halut saatto vaikuttaa asiaan ...

.m52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi