Tervehditkö uudet naapurit?
Kommentit (13)
Minähän en naapureille sano mitään. Oven vedän nenän edestä kiinni enkä taatusti päästä samaan hissiin.
Kyllä. En ole umpimielinen moukka.
Kusen niiden postilaatikkoon kostoksi.
En, vaan katson pitkään naapurit ja piiloudun naapurit.
Moikkaan kaikkia joita satun rappukäytävässä näkemään. Talossa sen verran paljon asukkaita etten kaikkia tunne ulkonäöltä.
Moikkaan kaikkia, ketkä tulee rapussa vastaan, en minä heidän asumishistoriastaan tiedä. Poikkeuksen teen silloin, kun vastapuoli tuijottaa seiniä ja lattiaa ohi mennessään eikä selvästi halua tervehtiä. En koe tervehtimistä mitenkään pakolliseksi silloin.
Käyn pieraisemassa postiluukusta ja livahdan kuin salama asuntooni hihittämään.
Tervehdin kaikkia rapussa ja pihalla vastaantulevia. Osa ei tervehdi takaisin.
Tottakai ja toivotan tervetulleeksi.
Tätä on yhteisöllisyys!
Olen myös tarkka-aistinen ja jos vaikuttaa että toinen ei halua enempää jutella niin fiksuna annan tilaa.Yleensä mulle juttelee kaikki ja kyselee, olen helposti lähestyttävä, ihminen ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En ole umpimielinen moukka.
Samoin. Tietenkin tervehditään talon asukkaat. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Moikkaan kaikkia joita satun rappukäytävässä näkemään. Talossa sen verran paljon asukkaita etten kaikkia tunne ulkonäöltä.
Olin yötä kerrostalossa, aamutupakalla ulkona sanoin huomenta rapusta tulijoille. Yksi vanhempi naisihminen vastasi "huomenta, tuota kyllä harvoin kuulee" Vastasi kyllä kaikki jollakin tapaa.
En tervehdi, mutten luikikaan, vaan menen ja elän ihan normaalisti omaa elämääni. Ei kiinnosta.