Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntoni myynnissä ja taloyhtiön kyylät ravaavat näytöissä!

Vierailija
16.11.2025 |

Pahimmassa näytössä oli melkein puolet naapureita joilla ei ole mitään ostoaikeita vaan selvä tarkoitus vain juoruilla ja ruotia vaikeaa elämäntilannettani. :( Eikö ihmisillä ole mitään häpyä? Itkettää

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule kyyläämään. Olen sisustamisesta pitävä ja tykkään välillä katsoa miten joku toinen on laittanut samalla pohjapiirustuksella olevan asunnon. Jos satun huomaamaan näytön, astun sisään. Mitenkään erityisesti en etsi näyttöjä. Sanon kyllä kiinteistövälittäjälle olevani naapuri, ettei tee turhaa työtä. 

Viimeisestä kerrasta on jo varmaan 10v aikaa, että ei tätä usrin tapahdu. Mutta ehkä joku muukin on saman syyn takia näytöllä. Turha itkeä, ei kaikki ole juoruilutarkoituksessa näytöllä.

Nolo selitys.

Vierailija
22/28 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän käyn näytöissä vain skannailemassa tulevia naapureita, en juoruilemassa entisistä asukkaista. On koko taloyhtiönkin etu että tiedetään ajoissa millaista porukkaa on taloksi asettumassa.

Näin toimien, miten pystyt vaikuttamaan kauppoihin?

Konstit on monet. Ei ainakaan ole pahitteeksi vihjata näytön epäilyttävimmän oloisille henkilöille piilevien vikojen mahdollisuuksista, järjestyshäiriöistä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kyllä tapahtuu. Meidänkin taloyhtiössä piti asettaa joillekin kielto mennä naapureidensa asuntoesittelyihin. Luulivat, ettei kukaan huomaa, kun he ilmestyivät aina paikalle, muka kiinnostuneina ehkä ostamaan.  

Vierailija
24/28 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutin pari kk.tta sitten ja entisessä paikassa kyylät vahtivat muuttoautoa silmä kovana. Kun tultiin muuttoauton kanssa uuteen paikkaan niin taas oli ahkera kyyläys päällä ja johtava kyylä ilmestyi jopa kättelemään ja toivottamaan tervetulleeksi. Kerrostaloelämän iloja.

Täytyykin muistaa varata Alkosta muuttolaatikoita, niin kuin viimeksi tehtiin. Loputon virta kirjoja täynnä olevia viini- ja viskilaatikoita. Rauhoittanee kyylätkin 🧐

Vierailija
25/28 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma oli joskus itselläkin asuntoa myydessä. Kaikki, joiden en olisi halunnut näkevän kotiani, näkivät sen. Ja seuraavankin asuntoni kohdalla kävi niin, vaikka muutin vuokralle, mutta kun asunnon omistanut vuokraisäntä laittoi asunnon myyntiin minun siinä asuessa eli jälleen kotini päätyi harmikseni näytille. 😱

Mutta uteliaisuusongelma ratkeaa lopulta, kun saa sen asunnon myytyä, eikä se enää ole kaikkien nähtävillä. Uutta kotia ei sitten kukaan ylimäärinen enää näe. Se on sitten se sinun yksityispaikkasi.

Vierailija
26/28 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule kyyläämään. Olen sisustamisesta pitävä ja tykkään välillä katsoa miten joku toinen on laittanut samalla pohjapiirustuksella olevan asunnon. Jos satun huomaamaan näytön, astun sisään. Mitenkään erityisesti en etsi näyttöjä. Sanon kyllä kiinteistövälittäjälle olevani naapuri, ettei tee turhaa työtä. 

Viimeisestä kerrasta on jo varmaan 10v aikaa, että ei tätä usrin tapahdu. Mutta ehkä joku muukin on saman syyn takia näytöllä. Turha itkeä, ei kaikki ole juoruilutarkoituksessa näytöllä.

En kyllä itse kehtaisi mennä toisten ihmisten asuntoon huvikseen katselemaan sisustuksia. Ja niitähän voi katsella netistäkin, kun menee vaikka Etuoven sivuille..

Ei Etuoven kuvista saa selkeää käsitystä mittasuhteista, materiaaleista, pinnoista yms. kun käyttävät l

Kyylätarpeeseen ihan riittävä informaatio.

Vierailija
27/28 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutin pari kk.tta sitten ja entisessä paikassa kyylät vahtivat muuttoautoa silmä kovana. Kun tultiin muuttoauton kanssa uuteen paikkaan niin taas oli ahkera kyyläys päällä ja johtava kyylä ilmestyi jopa kättelemään ja toivottamaan tervetulleeksi. Kerrostaloelämän iloja.

Missä tuommoista on?  Porissa ei taatusti ainakaan. Täällä hoitaja sai oikeudessa rapsuja, kun oli nimitellyt kotihoitopotilasta "saatanan hylje". Tuommoinen on täällä ihan normaalia puhetta paikallisilta, ja hoitaja olikin ihmetellyt haloota. Vanhemmat naiset on kovia suustaan.

Vierailija
28/28 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut samassa talossa olleen asunnon, kun oli tarvetta isommalle kodille. Olisi ollut ikävää, jos minut olisi heitetty ulos näytöstä. Kaikki eivät kyylää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi