Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaikutti aiemmin

Vierailija
16.11.2025 |

Sellaiselta, ettei hän huomaa yhtään ketään. Minun ei tarvinnut olla mustasukkainen, koska hän näytti niin selkeästi ihastuksensa ja rakkautensa minuun. En sano ettei hän enää näyttäisi, toki kun on vaikka riitaa niin molemmat olemme etäisempiä, mutta hän on alkanut puhumaan sellaisella tyylillä, jota en voi sietää. En IKINÄ ihastuisi sellaiseen mieheen, sen voin vannoa. Nyt pelkään, etten tunne häntä oikeasti. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski on pudonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maski on pudonnut.

Hän kyllä vaikuttaa yrittävän provosoida minua (on todella mustasukkainen ja epäilevä), mutta ne puheet ovat silti tosi vastenmielisiä enkä yhtään kiinnostu sellaisista miehistä.

Vierailija
4/12 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio kirjoittaa niitä asioita tänne. Ihan turha triggeröidä itseään sellaisella mikä tekee huonon fiiliksen.

Vierailija
5/12 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt, että tämä suhde joko onnistuu tai ei onnistu, ja jos ei, niin en enää seurustele. En ainakaan pitkään aikaan. Olen todella pettynyt siihen millaisia suhteet aina ovat :( Lähinnä juuri tällaisten asioiden takia.

Vierailija
6/12 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/12 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt, että tämä suhde joko onnistuu tai ei onnistu, ja jos ei, niin en enää seurustele. En ainakaan pitkään aikaan. Olen todella pettynyt siihen millaisia suhteet aina ovat :( Lähinnä juuri tällaisten asioiden takia.

Et sinä narttu kullin himollesi kuitenkaan mitään mahda.

Vierailija
9/12 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kitua moisessa suhteessa kun palloa tallaa neljä miljardia muuta miestä?

Vierailija
10/12 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein naiset vetävät perässään itselleen sopimatonta miestä, huonon itsetunnon takia.

Vierailija
11/12 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun en voi tietää mikä on totuus.

Vierailija
12/12 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä totuutta tässä pikku hiljaa selvittelen ajan myötä. Jos paljastuu aivan täysin eri ihminen kuin mihin ihastuin ja rakastuin, jätän hänet kyllä kunhan aika on oikea. Toivottavasti ei tarvitsisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän