Työssäkäyvä mitäpä jos tänä jouluna et jakaisikaan lapsillesi joululahjoja vaan antaisit ne eteenpäin työttömien lapsille
Kommentit (30)
Ettäkö lahjoittaisin jollekin vieraalle lapselle jotakin? Miksi se kiinnostaisi, en ymmärrä. Vieraita, nuoria ihmisiä vain.
Annan sukulaislapsille lahjoja jouluna. Tiedän että heidän perheillä on oikeasti rahat vähissä, joten lahjat menee oikeaan kohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan lahjat palkaksi, jos sinä tulet puolestasi tekemään joulusiivouksen meille? Kelpaisiko?
Ei kiitos
Minä painan 40 tuntia viikossa töitä ja samaan aikaan työtön makaa rähmällään sohvalla. Millä ihmeen tasa-arvokuvitelmalla minun pitäisi vielä lahjoittaa lahjat, jos työtön ei itse viitsi tikkua ristiin laittaa?
Sinä lapsellinen, mitäpä jos tänä jouluna et omisikaan lapsiasi vaan antaisit ne eteenpäin lapsettomille?
En anna kummallekaan osapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lopettaisit tuon typerän trollaamisesi tai ainakin kohdistaisit sen Riikka Purralle ja Petteri Orpolle, jotka ovat tilanteeseen syylliset. Ei heillä rahaa puutu vaan järkeä.
Syyllinen olet ihan itse, ei muut. Ota vihdoin vastuu elämästäsi
Peräkammarin elämäntapatyötön IncelPersu keksi taas uuden Trollin.Ja näitä riittää.
Minä käyn töissä siksi, että voin tarjota omalle perheelleni kivoja asioita ja joululahjat lukeutuvat niihin kivoihin asioihin. En ole mikään suurituloinen, mutta kahdella kaupan alan palkalla meidän perhe elää aika mukavasti.
Ostan kyllä joulupuukeräykseen joka vuosi 2 lahjaa teini-ikäisille lahjansaajille. Nämähän ohjataan vähävaraisille perheille.
Koen, että teen oman osani.
Työttömien tuttavieni lapset ovat sellaisia, että ansaitsevat vain koivuniemen herraa. Tähän voisin mielelläni osallistua, jos tietäisin lahjan menevän perille.