Mies ja hänen exä
Miten toimisitte?
Mies työssä paljon pois kotoa, näemme harvoin. On menevä ja vapaa-aika täyttyy harrastuksista ja muista. Erosta exän kanssa aikaa muutamia vuosia mutta edelleen pyörii kuvioissa, käyvät keikoilla muissa kaupungeissa ja soittelevat, pitävät yhteyttä. En ole kiinnostunut kaikista tapahtumista minne haluaa, ja kysyy sitten exänsä niihin. Minua tämä on alkanut risomaan, ilman puhumista sopii treffejä tämän kanssa. Nyt olisi taas tulossa keikka ja meillä muutenkin vähäinen yhteinen vapaa yhdessä. Aiemmin olen yrittänyt ymmärtää mutta sanonut ettei tämä siltikään ole normaalia käytöstä, varsinkin kun ei ole kertonut minusta exälleen. Tunnen ettei minun tunteilla ole merkitystä.
Minusta exän tulee tietää minusta, suhteemme on jatkunut kuitenkin jo pian 2 vuotta. Reilu peli.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö tämä exä olevansa eronnut miehestä?
Kyllä, ovat eronneet ja oli silloin rikki asiasta. Mies selvästi suojelee hänen tunteitaan. Ovat menossa ulkomaan matkalle viikoksi keväällä, yhteinen harrastus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pariskunta ei omista toisiaan.
Monet ovat ystäviä exän kanssa. Se on aikuisen ihmisen käytöstä. Eikä siihen lapsia tarvita.
Olisin erittäin varovainen niin huonoitsetuntoisen nyxän kanssa joka ei luota itseensä eikä kumppaniinsa. Nyxä voi korjata luunsa jos on valittamista.
-totta vaan kyllä toisen kunnioitus on iso osa parisuhdetta ja hänen mielipiteidensä. Minä en ole eksieni kanssa yhteydessä mutta voisin aloittaa. Huuto aiemmin on tullut jos olen kertonut että olen jonkun kanssa pitänyt yhteyttä.
Ap
#misvihanäkyväksi