Mies ja hänen exä
Miten toimisitte?
Mies työssä paljon pois kotoa, näemme harvoin. On menevä ja vapaa-aika täyttyy harrastuksista ja muista. Erosta exän kanssa aikaa muutamia vuosia mutta edelleen pyörii kuvioissa, käyvät keikoilla muissa kaupungeissa ja soittelevat, pitävät yhteyttä. En ole kiinnostunut kaikista tapahtumista minne haluaa, ja kysyy sitten exänsä niihin. Minua tämä on alkanut risomaan, ilman puhumista sopii treffejä tämän kanssa. Nyt olisi taas tulossa keikka ja meillä muutenkin vähäinen yhteinen vapaa yhdessä. Aiemmin olen yrittänyt ymmärtää mutta sanonut ettei tämä siltikään ole normaalia käytöstä, varsinkin kun ei ole kertonut minusta exälleen. Tunnen ettei minun tunteilla ole merkitystä.
Minusta exän tulee tietää minusta, suhteemme on jatkunut kuitenkin jo pian 2 vuotta. Reilu peli.
Kommentit (23)
Eihän se mikään ex ole. Olet miehelle vain varalla.
Kyllä te suostutte omituisiin ja alentaviin ihmissuhteisiin. Hyi saakeli. Ei ole niin upeaa miestä olemassa, että katselisin tuollaista.
Ap kamu harrastaa tuplapanoja mutta eri aikaan eri paikassa
Exähän ei tiedä olevansa exä vaan on miehen nyxä. Sinä olet varapano.
Vaikka olisivatkin nykyään vain kavereita niin onhan tuo aivan järjettömän epäkunnioittavaa sinua kohtaan, jolloin
a) mies ei välitä siitä miltä sinusta tuntuu
b) mies on tunneälyltään niin kyvytön ettei ymmärrä missä terveet rajat menevät.
Vaihtoehto C on tietty että vanha suola janottaa. Kaikki kolme sen verran surkeita vaihtoehtoja etten katselisi
Ps. 3/5
Ei kuulosta aikuisten touhulta.
Parisuhteessa on VAIN kaksi.
Entiset ei kuulu mitenkään tähänpäivään.Vain jos on alaikäisiä lapsia.
Minäkin paneskelen exäni kanssa toisinaan, vaikka erosta on pari vuotta aikaa. Tapasi silloin uuden naisen, jonka kanssa seurustelee (minulle väittää, etteivät seurustele), tuskin se naisrukka edes tietää missä mies iltojaan ja öitään viettelee.
Ensimmäinen kysymys.
Oletko puhunut miehesi kanssa suoraan tästä asiasta? Saan kuvan että olet vain vihjaillut ja antanut ymmärtää.
En sekaantuisi kuvioon, jossa "exän" kanssa tapaillaan säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta aikuisten touhulta.
Parisuhteessa on VAIN kaksi.
Entiset ei kuulu mitenkään tähänpäivään.Vain jos on alaikäisiä lapsia.
Miksei voisi kuulua? Et sinä voi päättää toistsen puolesta.
Olemme olleet yhdessä 5 vuotta ja molempien exät ovat mukana kavereina. Emme näe asiassa ongelmaa, koska kaikki tulevat toimeen keskenään ja ovat kavereita.
Mieheni sanoo ettei ole kertonut exälleen minusta sillä ei se kuulu hänelle. Myöskään tämän naisen mies jutut eivät kuulu hänelle.
Olen samaa mieltä, hyvin epäkunnioitettavaa ja olen harkinnut kertovani exälle missä mennään. Lapsia heillä ei ole joten mitään tarvetta olla yhteydessä ei ole.
Ap
Ja olen kertonut suoraan etten pidä tästä että viettää aikaa yhdessä.
Ei vaan mene perille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan mene perille.
Ap
Ja miksi haluat jatkaa tuossa suhteessa? En minä ainakaan tuollaiseen kuvioon jäisi.
Pariskunta ei omista toisiaan.
Monet ovat ystäviä exän kanssa. Se on aikuisen ihmisen käytöstä. Eikä siihen lapsia tarvita.
Olisin erittäin varovainen niin huonoitsetuntoisen nyxän kanssa joka ei luota itseensä eikä kumppaniinsa. Nyxä voi korjata luunsa jos on valittamista.
Olen tässä pallotellut tämän asian kanssa ja miettinyt ihan samaa, mies ei kunnioita minua. Exä vaikuttaa olevan tärkeämpi ja silloin minä poistun kuvioista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoo ettei ole kertonut exälleen minusta sillä ei se kuulu hänelle. Myöskään tämän naisen mies jutut eivät kuulu hänelle.
Olen samaa mieltä, hyvin epäkunnioitettavaa ja olen harkinnut kertovani exälle missä mennään. Lapsia heillä ei ole joten mitään tarvetta olla yhteydessä ei ole.
Ap
Onhan. He pitävät toisistaan. Elämä on lyhyt eikä sitä pidä tuhlata.
Etsi kaltaisesi mustasukka tai elä yksin. Simple.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan mene perille.
Ap
Et kiinnosta miestä. Kumma ettei se mene perille sulle.
Tietääkö tämä exä olevansa eronnut miehestä?
Mistä päättelet, että ex ei tietäisi sinusta?