Pärjääkö pitkällä kevytoppatakilla talven läpi?
Kommentit (29)
Ei. Yritin yksi vuosi, mutta en pärjännyt.
Riippuu talvesta. Laita fliis-pusero alle jos on kylymä.
Riittävästi kerrostamalla pärjää kyllä. Lapselle tai paljon ulkona kovissa pakkaissa oleskelevalle kannattaa harkita lämpimämpää takkia.
Riippuu, missä asuu ja paljonko pitää liikua ulkona. Helsingissä pärjää kevytuntsikalla lähes koko talven. Lapissa en kokeilisi samaa.
Pärjää. Mulla on varmaan 10 v jo. Alle vaan kerroksia tarpeen mukaan. Villa tietenkin paras.
Pärjäät jos kuljet autolla ovelta ovelle. Ei pärjää, jos kulkee julkisilla tai jalan tai viettää ulkona aikaa.
Riippuu talvesta. Jos koko talvi max -8 astetta (noin)., niin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, missä asuu ja paljonko pitää liikua ulkona. Helsingissä pärjää kevytuntsikalla lähes koko talven. Lapissa en kokeilisi samaa.
Ei todellakaan pärjää. Tuuli tekee pakkasesta purevampaa.
Helsingissä ja Turussa pärjää. Keski-Suomessa ja siitä ylöspäin en ainakaan minä pärjää. Mutta riippuu talvestakin, viime talvi oli ok, sitä edellisenä oli hirveän kylmää.
Yhtenä vuonna pärjäsin aika pitkälle, mutta sitten kun alkoi tulla -25 pakkaset, niin ei riittänyt mitenkään.
Pärjään tuulitakilla ja t-paidalla. Shortsikausi alkoi toukokuussa ja päättyi syyskuun lopussa.
vuokralaiset pärjää, kun ne makaavat koko talven sisällä nostamassa sossuntukia ja tilaavat woltista valmisruokaa
Hku:ssä asun ja useita vuosia olen pärjännyt Joutsenen pitkällä untuvatakilla. Tarvittaessa kaitan untuva-toppahousut jalkaan, jos on tosi kylmä.
Mä kuljen talvellakin syystakissa (softshell). Laitan vaan alle lämmintä villapaitaa.
N33
Vierailija kirjoitti:
vuokralaiset pärjää, kun ne makaavat koko talven sisällä nostamassa sossuntukia ja tilaavat woltista valmisruokaa
Ei woltti tuo siideriä ja tupakkaa ja pitäähän sossunpummien käydä välillä tatuoijalla
Vierailija kirjoitti:
Asun vuokralla ja tienaan takuuvarmasti helvetisti enemmän kuin sinä. Jumalauta mikä palikka sä olet
Joutsenen kevytuntuvatakilla pärjää hyvin. On myös pitkiä malleja. Paksumpaa on tarvinnut viime talvina vain psti kertaa.
Minulla on jo se paksuin toppatakki.