Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on alkanut haista hemmeti pahalle. Sellaiselle, jolle pahanhajuiset vanhat maalaisäijät haisi kun olin itse nuori.

Vierailija
15.11.2025 |

Ja miehen isä haisee samalle. Väärät feromonit sitten varmaan vaan

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lie iitsinyt hinkata nuorempana mutta huomannut ettei kannata, joillakin luontainen oma haju on kammottava, kai ne itse tottuu siihen ettei häiritse. 

Tai sitten on vain hormonitasapaino muuttunut että jokin testosteroni tunkee enemmän esille. Naisilla käy sama vaihdevuosien jälkeen, pissa ainakin haisee ihan katinkuselle, omaa ihonhajuaan ei niin huomaa. 

Jokin testosteroni? 😅 Vanhemmiten testosteronin eritys laskee joten ehkä se naishormonin suhteellinen kasvu haisee.

Ei testosteroni itsessään miltään haise, muutenhan nuoret kollit olisivat kaikista pahimman hajuisia. Vanhat ukot (ja karjut) haisevat ahneutensa vuoksi: tämä itsekäs ja ahne käytös näkyy myös eläimissä ja siksi isot karjut ja vanht koiraat ovat aivan saakelin isoja. Ja koska keho on täynnä sitä ruuanpaskaa, se haisee j

Ai että ei teini-ikäiset pojat haise? Vaikka olisi juuri käynyt suihkussa, niin haisee, ei yhtä vahvasti kuin ennen suihkua. Sen hajun huomaa monen metrin päässä, kunhan on samassa huoneessa.

Vanhat ukot (ja akat) haisee erilaiselle. Haju on pistävämpi, hiukan etikkainenkin joskus. Myös sen huomaa monen metrin päässä, samassa huoneessa tai samassa bussissa.

Vierailija
42/44 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty puupöly tai likayhdistelmä tekee sellaisen "mehtäukon" hajun. Se on sekoitus ödöör sitä sun tätä, lähtee kun kaikki päällä ja alla oleva pestään.

Se ei voi olla miesten haju, koska se tulee naisellekin, ja lähtee pesemällä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston luemma haisee, koska juo liikaa kahvia. Haistaako muut kuka juo liikaa kahvia?

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

Vierailija
44/44 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu 60-kymppinen mies ja olen huomannut, että ihoni on alkanut tuoksua tai pikemminkin haista eri tavalla kuin aiemmin. Jotenkin ummehtunut kostean metsän haju. Liittynee ikääntymiseen, kun ruokavalio, muut elintavat ja terveys ovat ennallaan. Vaimo ei ole sanonut asiasta mitään, mutta olen lisännyt peseytymistä, vartalon päivittäinen saippuointi tällä hetkellä tapana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä