Mistä löytää kunnon mies yli 60- vuotiaana
Heippa. Mikä olis semmonen foorumi, missä liikkuu oikeasti kunnollisia +60 miehiä? Tinderi se ei ole kuitenkaan.
Kommentit (30)
Yli 60-vuotias osaa etsiä miehensä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko etsinyt hautausmaalta? Voi olla jo kalpeeta ja kankeaa porukkaa. Ei kyl nykyään edes eletä nii vanhaksi kovin terveenä. Suuri osa sen ikäisistä on jo alkoholisteja.
Olin tulossa ehdottamaan hautausmaita :D Mutta niistä leskimiehistä, jotka käyvät vaimojensa hautoja hoitamassa. Alkoholistit ja rappiolle joutuneet eivät siellä pyöri.
Mihin tuon ikäinen enää tarvitsee miestä? Ystäviä vain. Jos jäisin leskeksi, en ottaisi uutta miestä. Ehkä olisi kiva käydä jonkun kanssa teatterissa, taidenäyttelyissä ja kahvilla, mutta seksiä en siihen kaipaisi. Voi olla, että edes yli 60-vuotiaat miehet eivät suostuisi pelkkään ystävyyssuhteeseen.
Yli 60-vuotias etsii livenä miehensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No -60v miehet ei pahemmin liikukkaan.
Seppälän sprisman käytävällä niitä istuksii siinä hesburgerin pöytien ääressä Sinne vaan valkkaamaan.
Se taitaa olla sellanen vanhusparkki minne emännät jättää miehensä oman kauppakierroksensa ajaksi
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan deitissä on valmiiksi koulutettuja yksilöitä ;) Ovat raukat tottuneet aika vähään..
Pitää olla aika pitkämielinen mies jos viihtyy mammadeitissä..
Mä tapasin 60+ mieheni kaverin kautta.
Mä oon elänyt yksin jo 12 vuotta, joten ei tässä mistään läheisriippuvuudesta ole kyllä kyse 😅
Öööhh