Uskomatonta miten maailma on muuttunut 10 vuodessa töiden suhteen
Vielä 2015 työhaastattelussa (johonka pääsit käytännön automaattisesti) motivaatioksi riitti se, että tarvitset työn ja näit ilmoituksen, jos kyseessä oli joku erikoistehtävä vaadittiin siihen koulutus. Nyt tarvitset kokemusta, koulutuksen, mieluiten oman isän yrityksen, motivaation täytyy tulla jo syntymästä saakka, että pääset edes työhaastatteluun eikä paikka silti ole varma.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen kymmenen vuoden aikana olen ihmetellyt sitä, että ihmiset jotka ovat tyyliin syntyneet kännykkä kädessä ja päivät läpeensä viettävät somessa, menevät ihan umpisolmuun kun pitäisi soittaa, vastata puhelimeen/ videopuheluun, tai tehdä itsestään puhelimella video.
Oman lapsuuteni elin lankapuhelimen varassa, eikä tuota nuo minkäänlaisia ongelmia.
M45
Mua kiellettiin lapsena soittamasta lankapuhelimella kun se on niin kallista. Nykyäänkään en pysty oikein puhumaan puhelimessa, kun en silloin oppinut. Toki puhun jos/kun on pakko, mutta ei se mukavaa tai sujuvaa ole.
N43
Viimeisen kymmenen vuoden aikana olen ihmetellyt sitä, että ihmiset jotka ovat tyyliin syntyneet kännykkä kädessä ja päivät läpeensä viettävät somessa, menevät ihan umpisolmuun kun pitäisi soittaa, vastata puhelimeen/ videopuheluun, tai tehdä itsestään puhelimella video.
Oman lapsuuteni elin lankapuhelimen varassa, eikä tuota nuo minkäänlaisia ongelmia.
M45