Mitä sitä pitäisi oikein tehdä että kiinnostaisi miehiä
Harrastuksia kyllä löytyy pyöräily kävely väritys askartelu ja päiväkirjat
Olen aika tylsän näköinen lyhyet hiukset silmälasit en arvosta feikkiä muovista ulkonäköä
Olen aito ja luonnollinen vaatteita on kaikenlaisia tyttömäisiä poikamaisia
Olen muunsukupuolinen
Koruja ja meikkejä välillä käytän
Aika paljon olen vain neljän seinän sisällä silloin kun en pyöräile ja kävele
Joskus tulee jossain käytyä ei kovin usein
Kreikassa ja Virossa tulee silloin tällöin käytyä
Kommentit (7)
Pillu niitä miehiä kiinnostaa..kokeile tarjota..
"Olen muunsukupuolinen"
Voi jumankauta, ja vielä kysyt. Hommaa kaveri sateenkaariporukoista tai joltain eläintilalta. Sieltä sinulle ystävä.
Oletko katsellut queer-miehiä heteromiesten sijaan? He suhtautuvat yleensä paremmin muunsukupuolisiin kuin perus heteromiehet.
Kohdista hakusi miehiin jotka etsivät muunsukupuolista kumppania. Ei heterot muuta mieltymyksiään sinua miellyttääkseen. Vaihtoehtoisesti voit vain hyväksyä sen ettei sellaista kenties koskaan saa.
Ööh ite naisena en tiedä miten suhtautua teidänlaisiin? Ei pahalla ja hyväksyn kaikkia ihmisiä mutta toi on niin outoa.
En myöskään ymmärrä että jos oot muunsukupuolinen niin oot biologisesti nainen vai mies?
En yhtään ihmettele ettei löydy miestä.
Ite en kykene naisena tutustua näihin vegaani, sateenkaari eläinrakkaisiin ihmisiin jotka harravastavat vain lemmikkejä. Mä näen että taustalla on aivan valtavaa määrä problematiikka ja sellaisten kanssa pitää olla uskomattoman varovainen. Kun saatetaan huutaa ja killjua siitä jos ite syö lihaa.
Isoin rajottava tekijä on tuo muun sukupuolisuus. Itse olen niin vanha koira, että en opi enää uusia temppuja vaan etsin naista joka on syntymästään asti ollut sitä ja vieläpä sinut naiseutensa kanssa.