Uusi yritys, jaetaan kivoja viime aikojen onnistumisia seksissä 🙋
Tein aloituksen alkuviikosta, mutta en ehtinyt lukemaan yhtäkään kommenttia kun ketju poistui.
Olisi kiva kuulla mitä kivoja onnistumisia ja ehkä mahdollisia haaveiden täyttymyksiä teillä on seksin suhteen viime aikoina ollut? 🤗
Itse kerroin miehelle sellaisista haaveista, joita en ollut aiemmin kertonut kenellekään. Ja kävi niin onnellisesti, että suurin osa oli myös miehen mielestä sangen kiihottavia. Nyt sitten vaan toteutuksia suunnittelemaan 🥰
Kommentit (5)
Olen vapautunut viime aikoina, niin mielikuvitukselta kuin keholta.
Esimerkiksi viestiäsi lukiessani tuli heti halu kuulla mieltymyksistäsi lisää, mutta samalla ajatus siitä, että en saa. Emme ole suhteessa ja ne ovat siten sinun omia yksityisjuttuja.
Kuulostaa ehkä hullulta, mutta voisi muodostua ikään kuin virtuaalinen yhteys: sinulla on tietoa mikä kiinnostaisi mutta minun on kunnioitettava sinun ja tiedon yksityisyyttä.
Olen traumatisoitunut seksuaalisesti. Vihaan itseäni sen takia. Seksi ei ole ollut mielessäni hetkeen, se on ollut ihanan vapauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen traumatisoitunut seksuaalisesti. Vihaan itseäni sen takia. Seksi ei ole ollut mielessäni hetkeen, se on ollut ihanan vapauttavaa.
Sama!
M38
Entinen seksi riippuvainen. Tajusi just eilen että on parantunut täysin. Tajusin etten ole viikkoon saanut orgasmia eikä edelleenkään koko elämää täytä pimpan tarve. Voin siis selkeästi ajatella että pystyn helposti olemaan uskollinen
No minä olen saanut nyt 3 päivänä peräkkäin orgasmin, vaikka olenkin sellasella lääkityksellä, että tunto lähtee. Se masensi aivan maahan, kun ennen jumalattomat orgasmit hävisi kuin tuhka tuuleen. Mutta nyt saantaas, tosin ei ollenkaan kuten ennen , mutta kuitenkin. Mieheni on myös riemuissaan tästä.
Jospa mulla onkin vielä toivoa. Rakastamme seksiä molemmat, ja ollaan vanha pariskunta.