Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 31-vuotias mies enkä ole harrastanut seksiä 9 vuoteen

Vierailija
15.11.2025 |

Vasten tahtoani. Mitä tässä voi mies enää tehdä

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ihan yhtä pitkä aika mutta suhteellisen sama tilanne. Pidän itseäni oikein komeana, sosiaalisesti lahjakkaana yms. oma näkemykseni tästä on, että olen todella valikoiva, eikä moraalini anna periksi esim yhden illan jutuille, vaikka näihin mitä todennäköisimmin olisi ollut useampikin mahdollisuus. Mutta nää on näitä, uskon tilanteen kuitenkin muuttuvan.

Kannattaisi ottaa se mitä saa, harvempi nainen suostuu mihinkään "olen säästänyt nämä 10 000 spermahyökkäystä vain sina varten kultaseni" -suhteisiin xD

Vierailija
22/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan tavallista nykyään. Nuoret naiset ovat niin ahdistuneita ja mt-ongelmaisia että ihmettelen miten yleensäkään he kykenisivät suhteisiin.

Ahaa, eli ap:lle suhde= saa pillua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:n kädet toimi?

Vierailija
24/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistän paremmaksi. Oon 33 ja petikumppaneita 0. Nyt kyllä vihdoin olisin valmis sellaisen löytämään jos joku enemmän tai vähemmän sielunkumppani osuu kohdalle. Ei siis mitään yhden kerran säätöä vaan pidempiaikainen ratkaisu haussa. Tosi harvoin vaan oikeasti sopivan oloisia tyyppejä tulee vastaan. N 

Ap;lle sopiva nainen löytyi :D

Tuohan on mahdollisimman epäsopiva. Ellei sitten AP:n tarkoitus ole olla jatkossakin ilman seksiä.

"Tuo" kommentoija vastaa, että kiinnostusta kiriä "menetetty aika" takaisin kyllä löytyy. Ap:n sopivuuteen en ota kantaa, mutta miesmakuni on kyllä sellainen jossa ei jäädä valittamaan omaa tilannettaan. Enhän itsekään niin tee, enkä ole vastentahtoisesti ilman seksiä näin "vanhaksi" ollutkaan. N

Vierailija
25/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 38-vuotias nainen, ja aikaa on melkein 10 vuotta enemmän kuin sinulla.

Vierailija
26/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuutto-Seppo  tienaa Darwin-palkintoa. Poistaa geeninsä geenipoolista tekemällä omalla käytöksellään mahdottomaksi naiskumppanin löytämisen. 

Vierailija
27/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tahdostani lopetin seksin ja laitoin luuserimiehen hankeen vuosi sitten. 

Eikä ole yhtään ollut ikävä.

Seksi paskan tyypin kanssa on pahoinpitelyn vastaanottamista.

25% miehistä ei muuta osaa.

Vierailija
28/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytön minä siihen olen.

No jos sulla on p.illu, niin käsissäsi on ratkaisun avaimet.

Vierailija
29/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan tavallista nykyään. Nuoret naiset ovat niin ahdistuneita ja mt-ongelmaisia että ihmettelen miten yleensäkään he kykenisivät suhteisiin.

Ahaa, eli ap:lle suhde= saa pillua. 

Sitähän se näille aivottomille kokovartalok y r v i l l e on.

Ikävä heille, että naiset kiihottuvat ja kiinnostuvat miesihmisestä ja tämän älystä. 

Vierailija
30/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytön minä siihen olen.

Hoida itse puutteesi, niin minäkin teen 100% orgasmitakuulla. Miehen kanssa orkun saa vain mies.

Ehkä miesten kysyntä paranisi, jos teistä olisi jotain iloa naisille. Nyt on miestarjontaa muttei sille kysyntää. Tarjonnan pitää vastata kysynnän tarpeisiin. 

N

Vierailija
31/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytön minä siihen olen.

Sullako tosiaan ei ole käsiä? Olet kädetön mies?

Vierailija
32/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota minäkin, aika sairasta porukkaa ja ahdistuneita. Itse olen pärjännyt vaikka tuli useita kolauksia kun olin nuori nainen, ensimmäinen oli se kun oma, rakas poikaystäväni kävi yhtäkkiä kurkkuun kiinni, en voinut uskoa asiaa ja siitähän se alkoi, se mustasukkaisuus.

Vierailija
33/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt baariin ja iske muija itsellesi, edes yhdeksi yöksi.

Vierailija
34/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44-vuotias, nainen, enkä ole harrastanut seksiä 14 vuoteen. Omasta halusta, ihan onnellinen olen. 

Vierailija
35/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin (nainen) olin reilut seitsemän vuotta kokonaan ilman, mutta sitten tuli avioero ja tilanne korjaantui.

Vierailija
36/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta tahdostani lopetin seksin ja laitoin luuserimiehen hankeen vuosi sitten. 

Eikä ole yhtään ollut ikävä.

Seksi paskan tyypin kanssa on pahoinpitelyn vastaanottamista.

25% miehistä ei muuta osaa.

eli mies jätti sinut kun olet täysin hyödytön sängyssä etkä osaa mitään kuten 100% naisista ei osaa. Mut johonkin ne pallit pitää tyhjentää . 

Vierailija
37/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko molemmat kätesi siis amputoitu, ap?

Traagista.

Vierailija
38/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisille.

Vierailija
39/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde asiaan Thaimaa ja vietnamiin. Sieltä saat naisen heti ekasta baarista ja seksiä saat varmasti, Oltiin kaverin kanssa niin ekassa baarissa johon mentiin kaljalle niin naiset tuli esittäytymään ja kysyivät tarvitsenko naisen ja seuraa. Olin sitten yhden naisen kanssa kolmena iltana ja pantiin monta kertaa. Kaveri otti myös naisen. Kannattaa varmistaa että ne on täysi ikäisiä ne naiset koska ei voi varmasti tietää ellei niillä ole henkkareita.

Vierailija
40/40 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin siirryin harrastelijasta ammattilaiseksi jo hyvin nuorena.

T. Mies 35,5 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi