Onko täällä muita vanhoja ihmisiä?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100-vuotias on vanha verrattuna 80- vuotiaaseen. 60 v on nuori kumpaankin verrattuna.
Mutta keskimäärin 80-vuotiaat ovat jo vanhoja. Suurin osa kuolee ennen 90 vuotta.
Näemmä kuolee nuorempiakin koko ajan lehdet täynnä alle 60 v. kuolemisista noista julkkiksista ja urheilijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette oo vanhoja. Olen 80 enkä minäkään ole vanha. Vähän rujo ja ruma vaan.
Kyllä sinä olet vanha. Ikävä kyllä.
Kukaan ei tiedä omaa elinikiäänsä toiset elävät yli sata vuotiaaksi. Jos elää 110 vuotiaaksi joka on toki harvinaista niin silloin 80 on vielä melko nuori.🙏
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 58-vuotias nainen. Olenko vanha?
Olin hetken aikaa tinderissä niin vallan ihmettelin miten nuoria sinun ikäisiäsi ja vielä paljon vanhempiakin "nuoria" oli. (Kuvissa ainakin) Myöskin kyllä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 58-vuotias nainen. Olenko vanha?
Et tosiaankaan. Todennäköisesti olet menopaussin selkeästi ohittanut ja tiedät mitä elämältä ja seksiltä haluat. Olet ihannekumppani seksiin, ehkä vähän liukastelisää tarvitaan.
M45
Eräs ikääntymistä tutkiva professori sanoo, että 65 ja 80 ikävuoden välillä ollaan "myöhemmässä keski-iässä".
Onneksi en ole vielä vanhaksi luettava, vaikkakin kyllä jo lähellä sitä eli 57 v.
Vanhuuseläkkeelle pääsee keskimäärin 65-v:na, joten jos kerran eläkkeen nimi on vanhuuseläke, niin kai se vanhuuden ikä silloin siitä ikäluokasta alkaa. Tosin sitä ollaan korottamassa 70-ikävuoteen, koska moni 65-v. on nykyään varsin nuorekas ja hyväkuntoinen. Itsekin tiedän niitä, joiden ulkonäöstä ei ikinä uskoisi, että he pääsevät puolen vuoden kuluttua vanhuuseläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
73
Same same enkä tarkoita lappalaisia.
Kirjoitetaan lappilaisia.
Minulla on vain yksi ryppy ja istun sen päällä. Näin sanoi jo edesmennyt ranskalainen tupakkaan ja portviiniin mieltynyt Jeanne Calment 122-vuotiaana kuollessaan. Yritän pyrkiä samaan.
- n69v -
Vierailija kirjoitti:
Vanhuuseläkkeelle pääsee keskimäärin 65-v:na, joten jos kerran eläkkeen nimi on vanhuuseläke, niin kai se vanhuuden ikä silloin siitä ikäluokasta alkaa. Tosin sitä ollaan korottamassa 70-ikävuoteen, koska moni 65-v. on nykyään varsin nuorekas ja hyväkuntoinen. Itsekin tiedän niitä, joiden ulkonäöstä ei ikinä uskoisi, että he pääsevät puolen vuoden kuluttua vanhuuseläkkeelle.
Ota asioista selvää, ennen kuin puhut täällä paskaa.
Niin? Kun syntyy niin myös kuolee ihan varmasti miksi pitäisi heittäytyä "vanhaksi" jos on vireä vielä