Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on olla ihmisen kanssa, joka miettii asuntoa sijoituksena, auton arvonalenemaa ja ostaa halvimpia mandariineja tarjouksesta?

Vierailija
15.11.2025 |

Onneksi oma mieheni ei ole tuollainen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä noista kahdesta ekasta, mutta miksei kannattaisi ostaa ruokaa alennuksesta?

Vierailija
2/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen. Nollasta aloittanut ja nyt keski-ikäisenä miljoonan säästänyt ja sijoittanut. Ei vaimokaan valita, että asumme kivassa asunnossa Helsingin keskustassa. Eikä valita vanhanpuoleisesta autoska, kunhan se on kunnossa. Iloitsee myös itse, kun löytää etsimänsä tarjouksesta.

Puolisonsa hyötymielessä valinneet gold-diggerit eivät onneksi ole koskaan minua vilkaisseetkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava kumppani. Been there.

Vierailija
4/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen vaimosta, joka ostaa kalliita mandariineja. 😍

Vierailija
5/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittava kumppani. Been there.

Etkö osaa suomea?

Vierailija
6/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen. Nollasta aloittanut ja nyt keski-ikäisenä miljoonan säästänyt ja sijoittanut. Ei vaimokaan valita, että asumme kivassa asunnossa Helsingin keskustassa. Eikä valita vanhanpuoleisesta autoska, kunhan se on kunnossa. Iloitsee myös itse, kun löytää etsimänsä tarjouksesta.

Puolisonsa hyötymielessä valinneet gold-diggerit eivät onneksi ole koskaan minua vilkaisseetkaan.

Muilla ei ole mahdollisuutta onneen, koska sinä olet niin paljon elämässäsi säästänyt.

Vierailija
7/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaimo ostaa minulle kaikkea hintaan katsomatta.

Vierailija
8/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muilla ei ole mahdollisuutta onneen, koska sinä olet niin paljon elämässäsi säästänyt.

Voithan sinä löytää onnesi shoppailemalla ja tuhlaamalla. Moni muukin etsii onneaan ostamalla.

Vierailija
9/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän tuo, jos itse vahtii silmät tapilla osakekursseja ja pörssisähkön hintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi