Kokemuksia lainan ottamisesta veronpalautusta vastaan?
Onko joku ottanut ja miten on toiminut? Mitä tarjoajaa suosittelet?
On tulossa kiva summa palautusta joulukuun alussa, mutta tarvitsen kipeästi rahaa jo ensi viikolla.
Kommentit (8)
Vahvasti neuvoisin jättämään tuon vaihtoehdon käyttämättä tai edes harkitsemasta moista. Ei missään nimessä validi idea.
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti neuvoisin jättämään tuon vaihtoehdon käyttämättä tai edes harkitsemasta moista. Ei missään nimessä validi idea.
Miksei? Pystyisitkö perustella, se auttaisi minua paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty ja vaikka pystyisinkin, niin en viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sen takia, että kyseessä on käytännössä pikavippilaina josta pitää maksaa isoa korkoa, eli jäät aina tappiolle. Korkosumma on sitä suurempi mitä isompi laina on. Pikavippifirmat ovat syystäkin todella huonossa maineessa ja jokainen niistä toimii harmaalla alueella, mutta Suomessa epäkohtiin ei mielellään puututa jos eliitti/valtio saa siitä rahaa.
Miten isosta summasta on kyse? Hoituisiko asia luottokortilla? Tai ota laina pankista. Halvemmaksi se tulee kuin pikavippifirmat, vaikka kulut pienlainalle on sielläkin kalliit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty perustella, mutta en varsinkaan pysty perustelemaan.
Nämä ovat yleensä huijareita. Veronpalutukset katosivat, lainaakaan et saanut.