Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako miehiä, jos nainen käyttää korsettia sängyssä?

Vierailija
14.11.2025 |

Olen pullukka ja haluan piilottaa mahani korsetin alle. Läskit tosin pullahtavat korsetin yli tissien kera 😭

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti on vähän hankala vaate. Joillekin se sopii ja korostaa parempia puolia, osalla se tekee päinvastoin. Selviää luultavasti kun kokeilee itsekseen ensin peilin edessä. Enkä nyt yritä piilonälviä aloittajaa, hoikka kun voi näyttää typerältä korsetissa ja lihava hyvältä.

Vierailija
22/25 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus ostanut kiiltävän punaisen vyötärö korsetin+ samaa settiä minimaaliset stringit. Olen kapeavyötäröinen ja mulla on pyöreät ja kiinteät rinnat. Ei kai kukaan käytä korsettia joka yö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, ai että kun naiset useammin käyttäisivät seksikkäitä vaatteita! Pääasia että strategiset paikat esillä seksissä. Ja plussaa olisi, jos rinnat saisi kuitenkin esille myös korsetin takaa. Silloinhan tuo on upea kombinaatio!

Vierailija
24/25 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se haittaa, eikös korsetin tarkoituskin ole tuoda silmäniloa ja visuaalista kauneutta petipuuhiin?

Pääasia tosiaan että kuitenkin rintaa, peppua ja vaginaa saadaan näkyville sieltä lisäksi silloin 5/5

Vierailija
25/25 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just hyvä kun on vähän liian tiukka korsetti. Oon joskus lsittanu kyrpäni korsetin ja mahapoimin väliin, uskomaton tunne kun kova muna jöpöttää vasten pehmeää mahaa ja korsetti kiristää juuresta.

Kireähän sen pitää olla, että saadaan kurvit kohdilleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä