Haittaako miehiä, jos nainen käyttää korsettia sängyssä?
Olen pullukka ja haluan piilottaa mahani korsetin alle. Läskit tosin pullahtavat korsetin yli tissien kera 😭
Kommentit (25)
Mä olen joskus ostanut kiiltävän punaisen vyötärö korsetin+ samaa settiä minimaaliset stringit. Olen kapeavyötäröinen ja mulla on pyöreät ja kiinteät rinnat. Ei kai kukaan käytä korsettia joka yö?
Ei haittaa, ai että kun naiset useammin käyttäisivät seksikkäitä vaatteita! Pääasia että strategiset paikat esillä seksissä. Ja plussaa olisi, jos rinnat saisi kuitenkin esille myös korsetin takaa. Silloinhan tuo on upea kombinaatio!
Mitäs se haittaa, eikös korsetin tarkoituskin ole tuoda silmäniloa ja visuaalista kauneutta petipuuhiin?
Pääasia tosiaan että kuitenkin rintaa, peppua ja vaginaa saadaan näkyville sieltä lisäksi silloin 5/5
Vierailija kirjoitti:
Just hyvä kun on vähän liian tiukka korsetti. Oon joskus lsittanu kyrpäni korsetin ja mahapoimin väliin, uskomaton tunne kun kova muna jöpöttää vasten pehmeää mahaa ja korsetti kiristää juuresta.
Kireähän sen pitää olla, että saadaan kurvit kohdilleen!
Korsetti on vähän hankala vaate. Joillekin se sopii ja korostaa parempia puolia, osalla se tekee päinvastoin. Selviää luultavasti kun kokeilee itsekseen ensin peilin edessä. Enkä nyt yritä piilonälviä aloittajaa, hoikka kun voi näyttää typerältä korsetissa ja lihava hyvältä.