Miten on mahdollista että Bile Ilmarista tuli Tampereen pormestari??
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten netissä vihakirjoituksia julkaisseista perussuomalaisista tuli eduskunnan puhemies ja valtiovarainministeri?
Tee tästä oma aloitus, älä yritä viedä huomiota itse ongelmasta
Mistä ongelmasta?-eri
Ongelma = Bile Ilmari
Et taida tietää mitään Kalervo Kummolan bilettämisestä ja kovasta viinapäästä, siihen nähden Ilmari Nurminen on pyhäkoulupoika. En miehetkin oli rautaa, kuten Kalervo. Siinä viina virtasi, eikä kukaan pahemmin pahoittanut mieltääån, niin kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten netissä vihakirjoituksia julkaisseista perussuomalaisista tuli eduskunnan puhemies ja valtiovarainministeri?
Mistä ongelmasta?-eri
Ongelma = Bile Ilmari
Et taida tietää mitään Kalervo Kummolan bilettämisestä ja kovasta viinapäästä, siihen nähden Ilmari Nurminen on pyhäkoulupoika. En miehetkin oli rautaa, kuten Kalervo. Siinä viina virtasi, eikä kukaan pahemmin pahoittanut mieltääån, niin kuin nykyään.
Kummola on sentään hetero, tää ilmari on HOMO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ongelmasta?-eri
Ongelma = Bile Ilmari
Kummola on sentään hetero, tää ilmari on HOMO
Ja Vigelius on HOMO ja persu.
Älä persu itke. Ole mies.