Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka pelkäät puhelimessa puhumista, mikä siinä aiheuttaa pelkoa tai ahdistusta?

Vierailija
14.11.2025 |

Osaatko kuvailla? Kiinnostaisi ymmärtää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se toinen on kiero kuin korkkiruuvi puhelimen toisessa päässä tai kuulustelee, jätät puhelun mieluiten toiselle.

Vierailija
22/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, että oletetaan, että viestillä tavoittaa parhaiten. Jätän tahallani vastaamaatta (heti tai ollenkaan), vaikka näkisin viestin, oli miten tärkeää asiaa vaan. Jos on jotain tärkeää niin sitten soitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jos pitää hoitaa omia asioita soittamalla esim. Kelaan tai johonkin muuhun. Tulee aina pelko siitä etten ymmärrä asioita mistä pitäisi puhua puhelimessa ja mulla on lisäksi huono muisti niin se vaikeuttaa omien asioiden hoitamista. 

Vierailija
24/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää se, että oletetaan, että viestillä tavoittaa parhaiten. Jätän tahallani vastaamaatta (heti tai ollenkaan), vaikka näkisin viestin, oli miten tärkeää asiaa vaan. Jos on jotain tärkeää niin sitten soitto.

Teinit viestittelee tärkeistä asioista, aikuiset soittaa. 

Vierailija
25/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo edes ole paha. Pahin on se, kun soitat jollekin ja hetki kun katkaiset yhteyden, tulee viesti "soitit, mitä asiaa" 

Vierailija
26/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on r-vika ja sukunimessä r-kirjain. Inhottaa aina joutua tavaamaan omaa nimeä. Siksi en halua soittaa ja asioida puhelimessa.

Vierailija
27/27 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on r-vika ja sukunimessä r-kirjain. Inhottaa aina joutua tavaamaan omaa nimeä. Siksi en halua soittaa ja asioida puhelimessa.

Mä vaihdoin sukunimeä tuon takia. Omassa alkuperäisessä sukunimessäni oli kaksi peräkkäistä r-kirjainta. Helpotti elämää huomattavasti kun enää ei tarvitse yrittää sitä selittää kenellekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan