Sinä joka pelkäät puhelimessa puhumista, mikä siinä aiheuttaa pelkoa tai ahdistusta?
Kommentit (27)
Mua ärsyttää se, että oletetaan, että viestillä tavoittaa parhaiten. Jätän tahallani vastaamaatta (heti tai ollenkaan), vaikka näkisin viestin, oli miten tärkeää asiaa vaan. Jos on jotain tärkeää niin sitten soitto.
Se että jos pitää hoitaa omia asioita soittamalla esim. Kelaan tai johonkin muuhun. Tulee aina pelko siitä etten ymmärrä asioita mistä pitäisi puhua puhelimessa ja mulla on lisäksi huono muisti niin se vaikeuttaa omien asioiden hoitamista.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se, että oletetaan, että viestillä tavoittaa parhaiten. Jätän tahallani vastaamaatta (heti tai ollenkaan), vaikka näkisin viestin, oli miten tärkeää asiaa vaan. Jos on jotain tärkeää niin sitten soitto.
Teinit viestittelee tärkeistä asioista, aikuiset soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo edes ole paha. Pahin on se, kun soitat jollekin ja hetki kun katkaiset yhteyden, tulee viesti "soitit, mitä asiaa"
Mulla on r-vika ja sukunimessä r-kirjain. Inhottaa aina joutua tavaamaan omaa nimeä. Siksi en halua soittaa ja asioida puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on r-vika ja sukunimessä r-kirjain. Inhottaa aina joutua tavaamaan omaa nimeä. Siksi en halua soittaa ja asioida puhelimessa.
Mä vaihdoin sukunimeä tuon takia. Omassa alkuperäisessä sukunimessäni oli kaksi peräkkäistä r-kirjainta. Helpotti elämää huomattavasti kun enää ei tarvitse yrittää sitä selittää kenellekään.
Jos se toinen on kiero kuin korkkiruuvi puhelimen toisessa päässä tai kuulustelee, jätät puhelun mieluiten toiselle.