Suomi on valmis sotaan sanoo ranskalaisilehti
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6f7b6e53-3e68-4f00-b9f6-882a1edabb4f
Euroopalla ei ole armeijaa, joten Eurooppa ei ole valmis sotaan, mutta ei muiden maiden tarvitse ollakaan koska Venäjä hyökkää Suomeen:D No sehän on kuin kesäleiri Venäjän karaistuneille sotilaille vuosien kokemuksella tulla tänne Suomea vastaan, jolla on sotakokemusta 0 päivää. Minäkin olen ollut Lapissa leikkimässä sotaa, joimme kahvia ja söimme pullaa isojen herrojen kanssa ja kävimme saunassa:D Minä veikkaan, että Pokrovskissa on paljon huonommat olosuhteet, paljon paljon huonommat:)
Sota, se on tulossa:) Nyt on tuulia vuodelta 1938 kun diktaattorille päätettiin antaa"vähän periksi":)
No"rauha meidän aikanamme":D Samanlaista sinisilmäistä haihattelua kuulee nyt politiikoilta ympäri Eurooppaa.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Rysshä pyyhkäisee Suomen pois maailmankartalta hetkessä.
Joo, kuten suorittaa "erikoisoperaationkin" kolmessa päivässä Ukrainassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irlantilainen asiantuntija sanoi oikein, jos Venäjä jostain syystä äityisi tekemään sotilaallisen iskun jotain Natomaata vastaan niin Naton vastaus olisi murskaava.
Venäjän sotilaskohteet kokisi täydellisen tuhon tunneissa.
Että se siitä.
Voi, ei olisi:) Yksikään NATOmaa ei uskalla aloittaa sotaa Venäjän kanssa vieraan valtion takia. Kaikki tämmöset sopimukset ja sotilasliitot ovat vain vessapaperia tosipaikan tullen.
Sanotaan että "jos Venäjä tekisi iskun NATO-maahan" niin MITEN siitä saa keksittyä että "NATO-maa aloittaa sodan Venäjän kanssa vieraan valtion takia"
Venäjän mielestä heidän vapautusoperaatioltaan puolustautuminen on hyökkäys.
Katsos, Venäläinen logiikka on se, että sillä ei ole mitään merkitystä miten asia todellisuudessa on. Aina voidaan selittää jotain hevon\/|tunp4skaa, ja siltä pohjalta toimia miten halutaan.
Ja kun valehtelu on yhtä normaali aktiviteetti kuin hengittäminen, niin pölhöimmistä valheistakaan kiinni jääminen ei nolota eikä johda mihinkään ns. kasvojen menetykseen. Koska, (viittaan ensimmäiseen kohtaan) sillä ei ole mitään merkitystä miten asia todellisuudessa on, aina voidaan selittää jotain hevon\/|tunp4skaa... jne. Huomaatteko? siinä on tuollainen toistuva kuvio.
Itse olen kylläkin valmis pakenemaan Suomesta sodan uhatessa.
Kerro nyt meille MV-lehtemme hukanneille mikä vee on CV-injektio?
Suomi siis taistelee muun Euroopan puolesta ja jää taas yksin. Venäjä hyökkää Suomeen kun meillä on kuitenkin armeija jota vastaan hyökätä toisin kuin muualla Euroopassa.
Oishan se noloa Venäjänkin hyökätä maahan , joka suurin piirtein on ajanut puolustuksensa alas, vai miten tää menee.
Jos "Suomi on ainoana valmis sotaan", niin luulisi Venäjän tähyävän muualle. Kuitenkin aika rajalliset hyödyt Suomen alueesta - vaikka kokonaan valtaisi, niin edelleen "jumissa" Itämerellä ja ei meillä juuri luonnonvarojakaan ole.
Ainoa jotenkin realistinen olisi lapin (ja pohjoisnorjan) valtaus merenkulun helpottamiseksi siellä, mutta silloin käytännössä olisi jo Suomen lisäksi Norjan ja Ruotsinkin kanssa sodassa. Nuo maat jo kylmän sodan aikana suunnittelivat tulevansa Suomeen mahdollisen pohjoisen hyökkäyksen aikana taistelemaan - halusi Suomi tai ei, parempi sotia Lapissa kuin omalla maalla - ja nyt ollaan kuitenkin virallisestikin samassa liitossa.
Suomen kalusto ja ampumatarvikkeet loppuisi aika nopeasti. Droonit jotka ovat oleellisia niin niiden tarve on satoja päivässä, nyt niitä valmistetaan esim. ukrainassa 1-2 miljoonaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Suomi ei ole riidanhaastaja vaan itsenäisyyden puolustaja. Venäjä saapi olla ihan rauhassa kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa sisällä. Aamen.
Kiovan valtaamisen piti olla kirurgisen tarkka erikoisoperaatio.
Tylsät skalpellit zenäläisillä lääkäreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Kyllä teidät otetaan turvasäilöön, jos sellaista yritätte...
Vierailija kirjoitti:
Juo vielä vähän, pjotr. 🥱
Kakkukahvit metsäleirisotilaille Tampereella? En usko sotaan täällä Suomessa. Suomi kyllä sotkee asioita hieman ase- ja rahalähetyksin. Sekä tämä tilanne täällä.
Vierailija kirjoitti:
I d i o o t i t suomalaisvässykät halutaan uhrata sodan kentille rikkaan eliitin ja euroglobalistien puolesta. Ursulan perseennuolenta tulee erittäin kalliiksi.
NATO Suomi on osa maailman vahvinta puolustusliittoumaa,toivotaan että pelote riittää,niin kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Otitte yli 80% 2020 alkaen pentagonin CV -injektio pedonmerkin joten peli menetty, sori siitä. Sota alkoi injektioilla.
Iigorilla levisi pää, kun eivät saaneet kunnon rokotteita, vaan piti tyytyä Sputnikkiin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I d i o o t i t suomalaisvässykät halutaan uhrata sodan kentille rikkaan eliitin ja euroglobalistien puolesta. Ursulan perseennuolenta tulee erittäin kalliiksi.
NATO Suomi on osa maailman vahvinta puolustusliittoumaa,toivotaan että pelote riittää,niin kaikki voittaa.
Pelote?? Naurattaa toi sinisilmäisyys edelleen Naton suhteen,kukaan ei tule meitä auttamaan,Nato ei meitä auta.
Vierailija kirjoitti:
Irlantilainen asiantuntija sanoi oikein, jos Venäjä jostain syystä äityisi tekemään sotilaallisen iskun jotain Natomaata vastaan niin Naton vastaus olisi murskaava.
Venäjän sotilaskohteet kokisi täydellisen tuhon tunneissa.
Että se siitä.
Jep. NATOON kuuluu 32 maata.. Eli 32 vastaan yksi putinlandia. tulos 32 - 0. ( ja Natoon kuuluu sellaiset maat kuten USA, ranska, saksa, britannia..) ja tietysti Suomi !
Kaikilla ei ole kotivaraa. Säilyvä ja helposti syötävä. Mikä on helposti syötävää? Ei ole lämmönlähteitä, vaatteita tai kuivasaippuaa tms. Paperi loppuu nopeasti. Ei lyhtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelote?? Naurattaa toi sinisilmäisyys edelleen Naton suhteen,kukaan ei tule meitä auttamaan,Nato ei meitä auta.
Meinaako maaorja, että Ruotsi ja Norja vaan odottelisivat vuoroaan? 😄
Siihen on syynsä, että Pohjoismaiden ilmavoimat tehdään yhteensopiviksi.
Niin joo Suomellahan ei ole mitään MLRS:iä, eikun....