Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Lasse Norres on kuollut

Vierailija
14.11.2025 |

đŸ˜„

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Arvelen, jotta kassisyöpÀ Lassen vei.

T.SkÀbÀ

Vierailija
62/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÀÀkÀri ilmoitti hÀnelle nÀin "et tule joulua nÀkemÀÀn". Miten hÀn tÀmÀn ajan kesti, mitÀ kaikkea hÀnen mielessÀÀn liikkui, tieto ja aika oli tÀmÀ ja mitÀÀn et itse voi toisin tehdÀ, vain odotat tiedon toteutumista. Siunattua taivasmatkaa !

Kivasti sanottu siltÀ lÀÀkÀriltÀ, asiakaskohtaamis ja kommunikaatiotaidot kohdillaan. JÀispÀ se itse auton alle.

Miten tuo sinun mielestĂ€si olisi pitĂ€nyt muotoilla? Valehdella, ettĂ€ sinut voidaan vielĂ€ parantaa? 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin julkkis joka ei aikaile kun ilmoittaa ettÀ kuolee piakkoin! YleensÀ nÀmÀ elÀvÀt riesanamme vuosia.

HyvÀ Lasse ja ÀlÀ hekottele liikaa siellÀ ettet joudu sinne kuumempaan paikkaan tyhjÀnnauramaan...

Oot ilkeÀ ihminen. Hyi.

Vierailija
64/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen, jotta kassisyöpÀ Lassen vei.

T.SkÀbÀ

Jos kĂ€ytĂ€t haimasta nimeĂ€ kassi, arvelusi osui oikeaan. 

Vierailija
65/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÀÀkÀri ilmoitti hÀnelle nÀin "et tule joulua nÀkemÀÀn". Miten hÀn tÀmÀn ajan kesti, mitÀ kaikkea hÀnen mielessÀÀn liikkui, tieto ja aika oli tÀmÀ ja mitÀÀn et itse voi toisin tehdÀ, vain odotat tiedon toteutumista. Siunattua taivasmatkaa !

Kivasti sanottu siltÀ lÀÀkÀriltÀ, asiakaskohtaamis ja kommunikaatiotaidot kohdillaan. JÀispÀ se itse auton alle.

LÀÀkĂ€rin tehtĂ€vĂ€ ei ole sanoa sitĂ€, mitĂ€ potilas haluaa kuulla. LÀÀkĂ€rin tehtĂ€vĂ€ on kertoa, miten asiat ovat. TĂ€ysin oikein toimittu, kun oli noin rehellinen. 

Vierailija
66/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouti mennÀ, odotettavasti myös remu ja andy, ei kesÀÀ nÀÀ

Kuka sinÀ olet kertomaan, kuka tÀssÀ "joutaa mennÀ"? SinÀ joudat mennÀ...itseesi.

Vierailija
67/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lasse Norres oli menehtyessÀÀn 73-vuotias. se ei kyllÀ millÀÀn mittarilla ole nuorehko tai nuori, joita ilmaisuja edellÀ kÀytetty.

Vierailija
68/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KetÀ tÀÀ oli?

Dingon manageri.

Dingo?MikÀ se on?

Aavikolla elÀvÀ koiraelÀin. ElÀÀ muistaakseni Australiassa.

Ehe ehe, voi jumpe mikÀ vitsiniekka!

Vierailija
69/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse Norres oli menehtyessÀÀn 73-vuotias. se ei kyllÀ millÀÀn mittarilla ole nuorehko tai nuori, joita ilmaisuja edellÀ kÀytetty.

Riippuu mihin verrataan. KyllĂ€ 73v on 100-vuotiaan vinkkelistĂ€ ihan poikanen vielĂ€. 

Vierailija
70/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas ihminen olet. LĂ€hes jokainen, joka saa diagnoosin parantumattomasta syövĂ€stĂ€, kysyy lÀÀkĂ€riltĂ€ "paljonko on aikaa". LÀÀkĂ€rin tehtĂ€vĂ€ on siinĂ€ kohtaa kertoa paras arvionsa eikĂ€ leperrellĂ€ turhia. Jos aikaa on vaikka kaksi kuukautta, on ihan turha tuhlata sitĂ€ perusteettomiin lupauksiin. 

Vierailija
71/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo sinun mielestĂ€si olisi pitĂ€nyt muotoilla? Valehdella, ettĂ€ sinut voidaan vielĂ€ parantaa? 

MietipÀ sitÀ. Totuuden voi sanoa niin monella tavalla. SitÀ voi kÀyttÀytyÀ kuin ihminen, eikÀ kuin suomalainen.

Vierailija
72/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks tĂ€mĂ€ se pyöreĂ€kasvoinen kaveri, jonka huhuttiin vieneen omiin taskuihin suurimman osan Dingon keikkapalkkioista ja muista tuloista managerin ominaisuudessa? kehuskeli miljoonatalollaan ja -omaisuudellaan kun Nipa myi kirpparilla esiintymisvaatteitaan saadakseen jĂ€lkikasvulle apetta.  Noh, jĂ€ipĂ€ kova perintö omille lapsille.

Sama mies. Suomen ensimmĂ€isiĂ€ yhtyemanagereita. Sai sanella itse sÀÀnnöt ja sopimukset. 

Silloin helposti se oma osa koorostuu, palkkaneuvotteluissakin

Vierailija
73/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MietipÀ sitÀ. Totuuden voi sanoa niin monella tavalla. SitÀ voi kÀyttÀytyÀ kuin ihminen, eikÀ kuin suomalainen.

Eli et osaa muotoilla sitĂ€ yhtÀÀn paremmin. Toki kukaan parantumattomasti sairas ei edes toivo muuta kuin totuuden kuulemista sellaisena kuin se on. Ei ole aikaa tuhlattavaksi turhiin jaaritteluihin, jos viikatemies on ovella muutaman viikon pÀÀstĂ€. 

Vierailija
74/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestĂ€si on ihmismĂ€istĂ€ toivoa, ettĂ€ joku jÀÀ auton alle? Jos kyllĂ€, onneksi olen suomalainen enkĂ€ ihminen sinun mÀÀriltemĂ€si perusteella. 

Vierailija
75/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemminkin kommentoin, mutta jÀi sanomatta, ettÀ töiden perÀstÀ tuli kerran vastaan ja kun aikaa oli kummallakin niin ehti oikein mukavia turisemaan ja kummallekin niinkin rakkaasta aiheesta kuin Dingosta. Monesta muustakin meriitistÀÀn toki eli jÀi oikein miellyttÀvÀ ja rento kuva hÀnestÀ.

EhkĂ€ Dingosta/taustavaikuttajista kohtaa nyt Pepen ja Paven siellĂ€ jossakin. 

Pepe on tiettÀvÀsti yhÀ elossa.

Pepe Laaksonen kuoli nopeasti edenneeseen sairauteen 63-vuotiaana maaliskuussa 2024.

Vierailija
76/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemminkin kommentoin, mutta jÀi sanomatta, ettÀ töiden perÀstÀ tuli kerran vastaan ja kun aikaa oli kummallakin niin ehti oikein mukavia turisemaan ja kummallekin niinkin rakkaasta aiheesta kuin Dingosta. Monesta muustakin meriitistÀÀn toki eli jÀi oikein miellyttÀvÀ ja rento kuva hÀnestÀ.

Kenen Pepen se meinaa kohdasta? WillbergistĂ€ jos puhut, hĂ€n on vielĂ€ tĂ€ssĂ€ maailmassa ellei nyt ihan viime minuuteilla ole lĂ€htenyt pois. 

Eikö tÀssÀ nyt Dingon managerista ja Dingosta ole puhuttu. Miten Pepe Willberg liittyy??

Vierailija
77/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen Pepen se meinaa kohdasta? WillbergistĂ€ jos puhut, hĂ€n on vielĂ€ tĂ€ssĂ€ maailmassa ellei nyt ihan viime minuuteilla ole lĂ€htenyt pois. 

Eikö tÀssÀ nyt Dingon managerista ja Dingosta ole puhuttu. Miten Pepe Willberg liittyy??

MikĂ€s rooli Pave Maijasella olikaan Dingossa? 

Vierailija
78/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

90-luvulla hĂ€n oli myös aikamoinen pintaliitojulkkis, vĂ€rikkĂ€issĂ€ bleisereissÀÀn tuntui olevan aina jossain. Muistetaan myös Charisma Carpenter -niminen malliheila. Oli ehkĂ€ myös TV:ssĂ€? Sitten siirtyi vĂ€hĂ€n enemmĂ€n kulissien taakse. 

Vaikutti kyllĂ€ mukavalta ja supersosiaaliselta hepulta. YstĂ€vien ja kaverien mÀÀrĂ€ oli varmaan valtava. 

MitĂ€ lÀÀkĂ€rin diagnoosiin ja tapaan kertoa asia tulee, olen miettinyt sitĂ€. Luulen ettĂ€ suomalainen töksĂ€yttÀÀ asian juuri niin kuin suomalainen voi. On sellainen asia kuin hienotunteisuus, vaikka asiaa ei kaunistelisikaan. 

R.I.P. 

Vierailija
79/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Korjaus edelliseen, Tahiti Carpentier siis. 

Vierailija
80/97 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla hĂ€n oli myös aikamoinen pintaliitojulkkis, vĂ€rikkĂ€issĂ€ bleisereissÀÀn tuntui olevan aina jossain. Muistetaan myös Charisma Carpenter -niminen malliheila. Oli ehkĂ€ myös TV:ssĂ€? Sitten siirtyi vĂ€hĂ€n enemmĂ€n kulissien taakse. 

Vaikutti kyllĂ€ mukavalta ja supersosiaaliselta hepulta. YstĂ€vien ja kaverien mÀÀrĂ€ oli varmaan valtava. 

MitĂ€ lÀÀkĂ€rin diagnoosiin ja tapaan kertoa asia tulee, olen miettinyt sitĂ€. Luulen ettĂ€ suomalainen töksĂ€yttÀÀ asian juuri niin kuin suomalainen voi. On sellainen asia kuin hienotunteisuus, vaikka asiaa ei kaunistelisikaan. 

R.I.P. 

SyöpĂ€lÀÀkĂ€rit kertovat tuollaisia uutisia joka pĂ€ivĂ€. KyllĂ€ he osaavat katsoa kenelle sanotaan millĂ€kin tavalla. MehĂ€n emme tiedĂ€, mikĂ€ oli lÀÀkĂ€rin tarkka sanamuoto, joten turha siitĂ€ on nillittÀÀ. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kolme seitsemÀn