Lasse Norres on kuollut
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri ilmoitti hänelle näin "et tule joulua näkemään". Miten hän tämän ajan kesti, mitä kaikkea hänen mielessään liikkui, tieto ja aika oli tämä ja mitään et itse voi toisin tehdä, vain odotat tiedon toteutumista. Siunattua taivasmatkaa !
Kivasti sanottu siltä lääkäriltä, asiakaskohtaamis ja kommunikaatiotaidot kohdillaan. Jäispä se itse auton alle.
Miten tuo sinun mielestäsi olisi pitänyt muotoilla? Valehdella, että sinut voidaan vielä parantaa?
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin julkkis joka ei aikaile kun ilmoittaa että kuolee piakkoin! Yleensä nämä elävät riesanamme vuosia.
Hyvä Lasse ja älä hekottele liikaa siellä ettet joudu sinne kuumempaan paikkaan tyhjännauramaan...
Oot ilkeä ihminen. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Arvelen, jotta kassisyöpä Lassen vei.
T.Skäbä
Jos käytät haimasta nimeä kassi, arvelusi osui oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri ilmoitti hänelle näin "et tule joulua näkemään". Miten hän tämän ajan kesti, mitä kaikkea hänen mielessään liikkui, tieto ja aika oli tämä ja mitään et itse voi toisin tehdä, vain odotat tiedon toteutumista. Siunattua taivasmatkaa !
Kivasti sanottu siltä lääkäriltä, asiakaskohtaamis ja kommunikaatiotaidot kohdillaan. Jäispä se itse auton alle.
Lääkärin tehtävä ei ole sanoa sitä, mitä potilas haluaa kuulla. Lääkärin tehtävä on kertoa, miten asiat ovat. Täysin oikein toimittu, kun oli noin rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Jouti mennä, odotettavasti myös remu ja andy, ei kesää nää
Kuka sinä olet kertomaan, kuka tässä "joutaa mennä"? Sinä joudat mennä...itseesi.
Lasse Norres oli menehtyessään 73-vuotias. se ei kyllä millään mittarilla ole nuorehko tai nuori, joita ilmaisuja edellä käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tää oli?
Dingon manageri.
Dingo?Mikä se on?
Aavikolla elävä koiraeläin. Elää muistaakseni Australiassa.
Ehe ehe, voi jumpe mikä vitsiniekka!
Vierailija kirjoitti:
Lasse Norres oli menehtyessään 73-vuotias. se ei kyllä millään mittarilla ole nuorehko tai nuori, joita ilmaisuja edellä käytetty.
Riippuu mihin verrataan. Kyllä 73v on 100-vuotiaan vinkkelistä ihan poikanen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas ihminen olet. Lähes jokainen, joka saa diagnoosin parantumattomasta syövästä, kysyy lääkäriltä "paljonko on aikaa". Lääkärin tehtävä on siinä kohtaa kertoa paras arvionsa eikä leperrellä turhia. Jos aikaa on vaikka kaksi kuukautta, on ihan turha tuhlata sitä perusteettomiin lupauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo sinun mielestäsi olisi pitänyt muotoilla? Valehdella, että sinut voidaan vielä parantaa?
Mietipä sitä. Totuuden voi sanoa niin monella tavalla. Sitä voi käyttäytyä kuin ihminen, eikä kuin suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Oliks tämä se pyöreäkasvoinen kaveri, jonka huhuttiin vieneen omiin taskuihin suurimman osan Dingon keikkapalkkioista ja muista tuloista managerin ominaisuudessa? kehuskeli miljoonatalollaan ja -omaisuudellaan kun Nipa myi kirpparilla esiintymisvaatteitaan saadakseen jälkikasvulle apetta. Noh, jäipä kova perintö omille lapsille.
Sama mies. Suomen ensimmäisiä yhtyemanagereita. Sai sanella itse säännöt ja sopimukset.
Silloin helposti se oma osa koorostuu, palkkaneuvotteluissakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä. Totuuden voi sanoa niin monella tavalla. Sitä voi käyttäytyä kuin ihminen, eikä kuin suomalainen.
Eli et osaa muotoilla sitä yhtään paremmin. Toki kukaan parantumattomasti sairas ei edes toivo muuta kuin totuuden kuulemista sellaisena kuin se on. Ei ole aikaa tuhlattavaksi turhiin jaaritteluihin, jos viikatemies on ovella muutaman viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi on ihmismäistä toivoa, että joku jää auton alle? Jos kyllä, onneksi olen suomalainen enkä ihminen sinun määriltemäsi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemminkin kommentoin, mutta jäi sanomatta, että töiden perästä tuli kerran vastaan ja kun aikaa oli kummallakin niin ehti oikein mukavia turisemaan ja kummallekin niinkin rakkaasta aiheesta kuin Dingosta. Monesta muustakin meriitistään toki eli jäi oikein miellyttävä ja rento kuva hänestä.
Ehkä Dingosta/taustavaikuttajista kohtaa nyt Pepen ja Paven siellä jossakin.
Pepe on tiettävästi yhä elossa.
Pepe Laaksonen kuoli nopeasti edenneeseen sairauteen 63-vuotiaana maaliskuussa 2024.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemminkin kommentoin, mutta jäi sanomatta, että töiden perästä tuli kerran vastaan ja kun aikaa oli kummallakin niin ehti oikein mukavia turisemaan ja kummallekin niinkin rakkaasta aiheesta kuin Dingosta. Monesta muustakin meriitistään toki eli jäi oikein miellyttävä ja rento kuva hänestä.
Kenen Pepen se meinaa kohdasta? Willbergistä jos puhut, hän on vielä tässä maailmassa ellei nyt ihan viime minuuteilla ole lähtenyt pois.
Eikö tässä nyt Dingon managerista ja Dingosta ole puhuttu. Miten Pepe Willberg liittyy??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen Pepen se meinaa kohdasta? Willbergistä jos puhut, hän on vielä tässä maailmassa ellei nyt ihan viime minuuteilla ole lähtenyt pois.
Eikö tässä nyt Dingon managerista ja Dingosta ole puhuttu. Miten Pepe Willberg liittyy??
Mikäs rooli Pave Maijasella olikaan Dingossa?
90-luvulla hän oli myös aikamoinen pintaliitojulkkis, värikkäissä bleisereissään tuntui olevan aina jossain. Muistetaan myös Charisma Carpenter -niminen malliheila. Oli ehkä myös TV:ssä? Sitten siirtyi vähän enemmän kulissien taakse.
Vaikutti kyllä mukavalta ja supersosiaaliselta hepulta. Ystävien ja kaverien määrä oli varmaan valtava.
Mitä lääkärin diagnoosiin ja tapaan kertoa asia tulee, olen miettinyt sitä. Luulen että suomalainen töksäyttää asian juuri niin kuin suomalainen voi. On sellainen asia kuin hienotunteisuus, vaikka asiaa ei kaunistelisikaan.
R.I.P.
Korjaus edelliseen, Tahiti Carpentier siis.
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla hän oli myös aikamoinen pintaliitojulkkis, värikkäissä bleisereissään tuntui olevan aina jossain. Muistetaan myös Charisma Carpenter -niminen malliheila. Oli ehkä myös TV:ssä? Sitten siirtyi vähän enemmän kulissien taakse.
Vaikutti kyllä mukavalta ja supersosiaaliselta hepulta. Ystävien ja kaverien määrä oli varmaan valtava.
Mitä lääkärin diagnoosiin ja tapaan kertoa asia tulee, olen miettinyt sitä. Luulen että suomalainen töksäyttää asian juuri niin kuin suomalainen voi. On sellainen asia kuin hienotunteisuus, vaikka asiaa ei kaunistelisikaan.
R.I.P.
Syöpälääkärit kertovat tuollaisia uutisia joka päivä. Kyllä he osaavat katsoa kenelle sanotaan milläkin tavalla. Mehän emme tiedä, mikä oli lääkärin tarkka sanamuoto, joten turha siitä on nillittää.
Arvelen, jotta kassisyöpä Lassen vei.
T.Skäbä