Lasse Norres on kuollut
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÀÀkÀri ilmoitti hÀnelle nÀin "et tule joulua nÀkemÀÀn". Miten hÀn tÀmÀn ajan kesti, mitÀ kaikkea hÀnen mielessÀÀn liikkui, tieto ja aika oli tÀmÀ ja mitÀÀn et itse voi toisin tehdÀ, vain odotat tiedon toteutumista. Siunattua taivasmatkaa !
Kivasti sanottu siltÀ lÀÀkÀriltÀ, asiakaskohtaamis ja kommunikaatiotaidot kohdillaan. JÀispÀ se itse auton alle.
Miten tuo sinun mielestÀsi olisi pitÀnyt muotoilla? Valehdella, ettÀ sinut voidaan vielÀ parantaa?
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin julkkis joka ei aikaile kun ilmoittaa ettÀ kuolee piakkoin! YleensÀ nÀmÀ elÀvÀt riesanamme vuosia.
HyvÀ Lasse ja ÀlÀ hekottele liikaa siellÀ ettet joudu sinne kuumempaan paikkaan tyhjÀnnauramaan...
Oot ilkeÀ ihminen. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Arvelen, jotta kassisyöpÀ Lassen vei.
T.SkÀbÀ
Jos kÀytÀt haimasta nimeÀ kassi, arvelusi osui oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÀÀkÀri ilmoitti hÀnelle nÀin "et tule joulua nÀkemÀÀn". Miten hÀn tÀmÀn ajan kesti, mitÀ kaikkea hÀnen mielessÀÀn liikkui, tieto ja aika oli tÀmÀ ja mitÀÀn et itse voi toisin tehdÀ, vain odotat tiedon toteutumista. Siunattua taivasmatkaa !
Kivasti sanottu siltÀ lÀÀkÀriltÀ, asiakaskohtaamis ja kommunikaatiotaidot kohdillaan. JÀispÀ se itse auton alle.
LÀÀkÀrin tehtÀvÀ ei ole sanoa sitÀ, mitÀ potilas haluaa kuulla. LÀÀkÀrin tehtÀvÀ on kertoa, miten asiat ovat. TÀysin oikein toimittu, kun oli noin rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Jouti mennÀ, odotettavasti myös remu ja andy, ei kesÀÀ nÀÀ
Kuka sinÀ olet kertomaan, kuka tÀssÀ "joutaa mennÀ"? SinÀ joudat mennÀ...itseesi.
Lasse Norres oli menehtyessÀÀn 73-vuotias. se ei kyllÀ millÀÀn mittarilla ole nuorehko tai nuori, joita ilmaisuja edellÀ kÀytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KetÀ tÀÀ oli?
Dingon manageri.
Dingo?MikÀ se on?
Aavikolla elÀvÀ koiraelÀin. ElÀÀ muistaakseni Australiassa.
Ehe ehe, voi jumpe mikÀ vitsiniekka!
Vierailija kirjoitti:
Lasse Norres oli menehtyessÀÀn 73-vuotias. se ei kyllÀ millÀÀn mittarilla ole nuorehko tai nuori, joita ilmaisuja edellÀ kÀytetty.
Riippuu mihin verrataan. KyllÀ 73v on 100-vuotiaan vinkkelistÀ ihan poikanen vielÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas ihminen olet. LÀhes jokainen, joka saa diagnoosin parantumattomasta syövÀstÀ, kysyy lÀÀkÀriltÀ "paljonko on aikaa". LÀÀkÀrin tehtÀvÀ on siinÀ kohtaa kertoa paras arvionsa eikÀ leperrellÀ turhia. Jos aikaa on vaikka kaksi kuukautta, on ihan turha tuhlata sitÀ perusteettomiin lupauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo sinun mielestÀsi olisi pitÀnyt muotoilla? Valehdella, ettÀ sinut voidaan vielÀ parantaa?
MietipÀ sitÀ. Totuuden voi sanoa niin monella tavalla. SitÀ voi kÀyttÀytyÀ kuin ihminen, eikÀ kuin suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Oliks tÀmÀ se pyöreÀkasvoinen kaveri, jonka huhuttiin vieneen omiin taskuihin suurimman osan Dingon keikkapalkkioista ja muista tuloista managerin ominaisuudessa? kehuskeli miljoonatalollaan ja -omaisuudellaan kun Nipa myi kirpparilla esiintymisvaatteitaan saadakseen jÀlkikasvulle apetta. Noh, jÀipÀ kova perintö omille lapsille.
Sama mies. Suomen ensimmÀisiÀ yhtyemanagereita. Sai sanella itse sÀÀnnöt ja sopimukset.
Silloin helposti se oma osa koorostuu, palkkaneuvotteluissakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MietipÀ sitÀ. Totuuden voi sanoa niin monella tavalla. SitÀ voi kÀyttÀytyÀ kuin ihminen, eikÀ kuin suomalainen.
Eli et osaa muotoilla sitÀ yhtÀÀn paremmin. Toki kukaan parantumattomasti sairas ei edes toivo muuta kuin totuuden kuulemista sellaisena kuin se on. Ei ole aikaa tuhlattavaksi turhiin jaaritteluihin, jos viikatemies on ovella muutaman viikon pÀÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestÀsi on ihmismÀistÀ toivoa, ettÀ joku jÀÀ auton alle? Jos kyllÀ, onneksi olen suomalainen enkÀ ihminen sinun mÀÀriltemÀsi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemminkin kommentoin, mutta jÀi sanomatta, ettÀ töiden perÀstÀ tuli kerran vastaan ja kun aikaa oli kummallakin niin ehti oikein mukavia turisemaan ja kummallekin niinkin rakkaasta aiheesta kuin Dingosta. Monesta muustakin meriitistÀÀn toki eli jÀi oikein miellyttÀvÀ ja rento kuva hÀnestÀ.
EhkÀ Dingosta/taustavaikuttajista kohtaa nyt Pepen ja Paven siellÀ jossakin.
Pepe on tiettÀvÀsti yhÀ elossa.
Pepe Laaksonen kuoli nopeasti edenneeseen sairauteen 63-vuotiaana maaliskuussa 2024.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemminkin kommentoin, mutta jÀi sanomatta, ettÀ töiden perÀstÀ tuli kerran vastaan ja kun aikaa oli kummallakin niin ehti oikein mukavia turisemaan ja kummallekin niinkin rakkaasta aiheesta kuin Dingosta. Monesta muustakin meriitistÀÀn toki eli jÀi oikein miellyttÀvÀ ja rento kuva hÀnestÀ.
Kenen Pepen se meinaa kohdasta? WillbergistÀ jos puhut, hÀn on vielÀ tÀssÀ maailmassa ellei nyt ihan viime minuuteilla ole lÀhtenyt pois.
Eikö tÀssÀ nyt Dingon managerista ja Dingosta ole puhuttu. Miten Pepe Willberg liittyy??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen Pepen se meinaa kohdasta? WillbergistÀ jos puhut, hÀn on vielÀ tÀssÀ maailmassa ellei nyt ihan viime minuuteilla ole lÀhtenyt pois.
Eikö tÀssÀ nyt Dingon managerista ja Dingosta ole puhuttu. Miten Pepe Willberg liittyy??
MikÀs rooli Pave Maijasella olikaan Dingossa?
90-luvulla hÀn oli myös aikamoinen pintaliitojulkkis, vÀrikkÀissÀ bleisereissÀÀn tuntui olevan aina jossain. Muistetaan myös Charisma Carpenter -niminen malliheila. Oli ehkÀ myös TV:ssÀ? Sitten siirtyi vÀhÀn enemmÀn kulissien taakse.
Vaikutti kyllÀ mukavalta ja supersosiaaliselta hepulta. YstÀvien ja kaverien mÀÀrÀ oli varmaan valtava.
MitÀ lÀÀkÀrin diagnoosiin ja tapaan kertoa asia tulee, olen miettinyt sitÀ. Luulen ettÀ suomalainen töksÀyttÀÀ asian juuri niin kuin suomalainen voi. On sellainen asia kuin hienotunteisuus, vaikka asiaa ei kaunistelisikaan.
R.I.P.
Korjaus edelliseen, Tahiti Carpentier siis.
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla hÀn oli myös aikamoinen pintaliitojulkkis, vÀrikkÀissÀ bleisereissÀÀn tuntui olevan aina jossain. Muistetaan myös Charisma Carpenter -niminen malliheila. Oli ehkÀ myös TV:ssÀ? Sitten siirtyi vÀhÀn enemmÀn kulissien taakse.
Vaikutti kyllÀ mukavalta ja supersosiaaliselta hepulta. YstÀvien ja kaverien mÀÀrÀ oli varmaan valtava.
MitÀ lÀÀkÀrin diagnoosiin ja tapaan kertoa asia tulee, olen miettinyt sitÀ. Luulen ettÀ suomalainen töksÀyttÀÀ asian juuri niin kuin suomalainen voi. On sellainen asia kuin hienotunteisuus, vaikka asiaa ei kaunistelisikaan.
R.I.P.
SyöpÀlÀÀkÀrit kertovat tuollaisia uutisia joka pÀivÀ. KyllÀ he osaavat katsoa kenelle sanotaan millÀkin tavalla. MehÀn emme tiedÀ, mikÀ oli lÀÀkÀrin tarkka sanamuoto, joten turha siitÀ on nillittÀÀ.
Arvelen, jotta kassisyöpÀ Lassen vei.
T.SkÀbÀ