Onko sinulla ollut suhde naapurin kanssa, joka on mennyt puihin?
Kuinka olet toiminut sen jälkeen kun naapuria kuitenkin näkee väkisinkin aika usein?
Kommentit (27)
Mulla on ollut aina rumia naapureita.
Ei uskalla moiseen ryhtyä, naisessa on Iisebelin henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten sitä naapuria väkisin näkee. En ole nähnyt naapurin naapuria viikkoihin.
No jos se tähyilee siellä taloyhtiön pihalla kuusen latvassa niin väkisinkin joutuu näkemään. Katse vaan jalkoihin ja äkkiä ohi.
🇺🇦🇮🇱
Mä vähän kuumottelen naapurin suuntaan, mutta hän on nuorempi (mies) ja takuulla säikähtäisi vanhan tädin silmäpeliä.
Pusi pusi minun ei nyt ihan mutta melkein naapurin rouvalle!
En ole nähnyt naapureita puissa. Yhden kanssa on ollut yya-sopimus, mutta se loppui kun aloin seukkaamaan ja nyttemmin ei olla enää naapureitakaan. Eipä siinä sen kummempaa, kerran törmättiin sattumalta työasioissa eikä kummallakaan mitään hampaankolossa.
Yksi naimissa oleva lähisukulainen kävi taloyhtiön pikkujouluissa poraamassa naapurin rouvaa. Ei tullut eroa, vaan muutto muualle, vaimon käskystä.
Toinen yks tuttu kolmekymppinen perheenäiti oli naapurin 55 vuotiaan miehen patjana. Alkuun oli kuulema jännää ja näppärää kun seksiä sai naapurirapusta, ongelma siitä tuli kun kyseinen herrasmies alkoi haluamaan parisuhdetta.
Itselläni lähimpänä asuva sänky kaveri asui parin kerrostalon päässä Vantaalla, sitä nyt ei lasketa kun todella pieni mahdollisuus törmätä.