Millainen ihminen ei osta MITÄÄN Musta perjantain aleista?
Onko hän ihan pässinpää? Itse ostanut jo paljon!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tilasin 1800€ roboimurin.
Alapeukku. Laiskuuden huipentuma.
Aivan loistava pikkuapuri imuroi ja moppaa, joten itselle jää listat ja pölyt kerran kuukaudessa.
Typeriä kommentteja! Kuka näitä alanuolia antaa???!?? 🤬🤬🤬
AP
Sellainen kuin minä. En seuraa tuollaisia kampanjoita ja tarjouksia. Ostan vain tarpeeseen enkä sen takia että saa halvalla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Alkaa mieletön mustan perjantain temutus.
Vain pässinpää sortuu markkinointiansaan🤯
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa nyt edes ulkomaanmatkoja? Tollukat ei tajua käyttää tilaisuutta hyväkseen. Että ottaa päähän. Hyvä ettei suoni katkea! 😡
Ei siinä nyt kovin suuri vahinko tapahdu, jos sulla suoni katkeaa.
Ei ole halpaa ostaa Suomesta mitään, vaikka kuinka olisi black friday. En osta Suomesta mitään muuta kuin ruokaa ja päivittäistavaroita. Muut tilaan ulkomailta tai ostan lomamatkoilta.
Sellaiset ihmiset ostaa jotka haluavat tulla kusetettuiksi. Ensimmäiset yritykset jäivät jo kiinni kymmenien prosenttien hinnan nostoista...Ap on siis pässinpää...tarjolla on yleensä vain näennäis alennuksia...avatkaa silmänne! Mulle Black Fridaysta on tullut: tänään en osta mitään päivä jo vuosikymmen sitten! Muutenkin suomalaisilta yrityksiltä ON TÄYSIN HUKASSA BLACK FRIDAYN TARKOITUS... se on sitä kun kaikki pitää sohlata!
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa nyt edes ulkomaanmatkoja? Tollukat ei tajua käyttää tilaisuutta hyväkseen. Että ottaa päähän. Hyvä ettei suoni katkea! 😡
😃👍
Samat alet on ympäri vuoden joten ei mitään järkeä ostaa just nyt black fridayna. Suomalaiset ei osaa edes black fridayta, surkeat alet ja hinnat katossa.
Ei ne läheskään aina edes ole oikeassa alennuksessa.
En tarvitse mitään paitsi levysoittimen neula on kulunut. Olisiko se hyvässä tarjouksessa jossain? Malli on goldring 1012 gx
Suomen black friday kestää kuukauden ja alet on samaa -15 % ja -20 % kuin muutenkin ympärivuoden. Meillä ei osata tätäkään.
Ettekö ole huomanneet, yritykset nostaa hintoja kuukautta ennen Black Fridayta? Voi ilmoittaa hyvät alennusprosentit.
Seuratkaapa hintoja lokakuun lopussa! Oli tänä vuonna ja on taas vuoden kuluttua. Niihin ne alennusprosentit perustuu. Lyhytaikaisesti hintaa nostetaan ylemmäs, jotta sen voi sitten laskea.
Minä vietän mustana perjantaina vihreää perjantaita, eli älä osta mitään päivää.
Tykkään ostaa vähän ja laadukasta, mikä kestää. Harkitsen ostokset. Ei ole mitään tarvetta juosta alennusten perässä.
markkinamiesten hapatusta!
Ostan vain jos tarvitsen, enkä tuommoisina "alepäivinä" jotka ei ole totta!
Minäkään en tarvitse mitään. Muutaman joululahjan ostan kuukauden aikana. Ei vielä mitään tietoa mitä ostaisin. No katselen tarjontaa ja hintoja.
Minä. En osta.